فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) عنوان کرد

آمادگی سپاه برای ساخت باغ‌موزه دفاع مقدس در استان کرمانشاه

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: سپاه برای احداث باغ‌موزه دفاع مقدس نهایت همکاری را با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عمل می‌آورد.
کد خبر: ۲۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶ - 01July 2014

آمادگی سپاه برای ساخت باغ‌موزه دفاع مقدس در استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، "سردار بهمن ریحانی" فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در جلسه تعامل سپاه و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بر لزوم تعامل و همکاری بیشتر این دو نهاد ارزشی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: نیاز مردم ما به سبک زندگی شهدا یکی از الزامات دنیای امروز است و تنها با این سبک و شیوه میتوان بر مشکلات مادی و معنوی غلبه کرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: سپاه آمادگی دارد تا در برنامههای فرهنگی مانند احداث باغموزه، تالیف و تدوین کتاب و برگزاری جشنوارههای هنری و ادبی دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را یاری دهد. 

"مرادعلی محمدی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه نیز در این جلسه، سپاه را یادگار عزیز امام راحل، نور چشم رهبری معظم انقلاب اسلامی و مدافع و حامی تمامی حق طلبان جهان دانست و با تشکر از همکاری "سردار عظیمی" فرمانده سابق سپاه حضرت نبی اکرم(ص) اظهار امیدواری کرد این اداره کل از حمایتهای مادی و معنوی سپاه استان، بیش از پیش بهرهمند شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار