شهدای گمنام زمینه‌ساز آزادی یک زندانی شدند

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر گفت: به یُمن ورود 2 شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان بهشهر یک زندانی بهشهری آزاد شد و به آغوش خانواده خود بازگشت.
کد خبر: ۲۲۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ - 28February 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، «عابدین داغمه‌چی» فرمانده سپاه ناحیه بهشهر شب گذشته در مراسم وداع با شهید امنیت کشور شهید «عباس معصومی گرجی» و دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مصلای این شهر با اشاره به اینکه پیکر مطهر دو شهید گمنام 21 ساله و 27 ساله دوران دفاع مقدس صبح روز یکشنبه (8 اسفند) وارد بهشهر شده است، اظهار داشت: باتوجه به هماهنگی‌های انجام شده با مدیران مدارس، 20 مدرسه در این شهرستان توانستند مراسم وداع و تجدید میثاق با این دو شهید گمنام را برگزار کنند.

وی افزود: شور و حال دانش‌آموزان بهشهر در مراسم وداع این مهم را به همه ما یادآور شد که در این شهرستان با 800 شهید، 26 شهید گمنام، دو شهید مدافع حرم و جاویدالاثر «سید سجاد خلیلی» روحیه شهادت همچنان زنده است و دانش‌آموزان بهشهری به عنوان آینده‌سازان این نظام با حضور در مراسم وداع با آرمان‌های شهدا بیعت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر بیان کرد: حضور این دو شهید بزرگوار در اداره زندان‌های بهشهر یکی از برنامه‌های ما در این ایام بوده است که با حضور در این فضا موجبات تحول در آنان فراهم آمد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آزادی یک زندانی در بهشهر هدیه این دو شهید گمنام به مردم این شهرستان بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار