سخنگوی حماس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

حمایت ترامپ از صهیونیست‌ها برای آمریکایی‌ها مشکل‌ ایجاد می‌کند/ به تقویت مقاومت در کرانه باختری ادامه می‌دهیم

سامی ابوزهری با محکوم کردن اقدامات رئیس‌جمهور جدید آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی، خطر ناشی از پیامدهای این نوع اقدامات را متوجه ترامپ و دولت آمریکا دانست.
کد خبر: ۲۲۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷ - 01March 2017

سامی ابوزهری سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، با تأکید بر حمایت کامل دولت ترامپ از هر نوع اقدام رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اگرچه تمام دولت‌های قبلی آمریکا از زمان تأسیس اسرائیل از این رژیم حمایت کردند؛ اما ترامپ مانند یک یهودی صهیونیست از دولت اسرائیل حمایت می‌کند.

وی همچنین افزود: سیاست‌هایی نظیر سیاست حمایتی ترامپ پیرامون رژیم صهیونیستی، قبل از اینکه برای ملت فلسطین مشکل درست کند، باعث دردسر خود آمریکایی‌ها خواهد شد و آن‌ها باید برای جلوگیری از این موضوع، سیاست خود را در قبال ملت فلسطین، که پای تمام حقوق خود ایستاده است، عوض کنند وگرنه شریک هر نوع اقدام علیه ملت ما به حساب خواهند آمد.

سخنگوی حماس در پاسخ به سؤالی پیرامون وضعیت عملیات مقاومت در کرانه باختری و قدس اشغالی گفت: دلیل اینکه عملیات‌های ما در کرانه باختری ضعیف شده است، این است که دولت تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی بر سر تحت فشار گذاشتن مقاومت از راه‌های امنیتی همکاری می‌کند؛ اما ما با وجود این مسأله به تقویت خود در کرانه باختری ادامه خواهیم داد تا پیروزی در کرانه باختری حاصل شود.

وی همچنین به روابط حماس با ایران اشاره کرد و گفت: برادران ما در ایران همواره از ما حمایت کرده‌اند و ما نیز هم‌اکنون به دنبال گسترش بیش از پیش روابط خود با ایران هستیم؛ زیرا حماس معتقد است که هم‌اکنون وارد مرحله جدیدی از روابط خود با جمهوری اسلامی شده است.

انتهای پیام/421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار