همراه با شبکه افق در نوروز 96؛

حضور «کیمیاگر» در «رادیو تاکسی» برای انجام «یک کار خوب»

شبکه افق با مجموعه‌ای از فیلم‌های سینمایی، برنامه‌های ترکیبی و زنده و مستند به استقبال ایام نوروز 1396 می‌رود.
کد خبر: ۲۲۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ - 28February 2017

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مجموعه‌ای از برنامه‌های زنده تلویزیونی، ترکیبی، مستند و فیلم‌های سینمایی برای پخش از شبکه افق در نوروز 96 در نظر گرفته شده است.

«رادیو تاکسی» عنوان مجموعه‌ای مستند اجتماعی است که به بازخورد خبرهای مختلف در سطح اجتماع می‌پردازد؛ در هر قسمت خبری از رادیو در یک تاکسی پخش و بازخورد مسافران در مورد آن به تصویر کشیده می‌شود.

حسین مطلبی تهیه‌کنندگی این مستند را بر عهده دارد و قرار است طی ایام نوروز در 13 قسمت 15 دقیقه‌ای هر روز ساعت 15:30 روی آنتن برود.

از دیگر برنامه‌های نوروزی شبکه افق می‌توان به «سیم آخر» اشاره کرد؛ مجموعه‌ای مستند با تهیه‌کنندگی احسان فولادی‌فر که در هر قسمت به یکی از مشاغل سخت در جامعه می‌پردازد.

این مجموعه در 13 قسمت 26 دقیقه‌ای هم ساعت 18:00 هر روز پخش می‌شود و ساعت‌های 1:30 بامداد و 12:00 ظهر روز بعد هم برای پخش تکرار آن در نظر گرفته شده‌اند.

»یه کار خوب» عنوان مستند مسابقه‌ای 13 قسمتی است که در ایام عید 96 هر روز ساعت 21:00 روی آنتن شبکه افق خواهد رفت و تکرار آن هم در ساعت‌های 6:00 و 13:30 روز بعد پخش می‌شود؛ در این مسابقه تلاش چند جوان برای ایجاد یک شغل و درآمدم اقتصادی به تصویر کشیده شده و محمد ساسان تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته است.

همچنین مجموعه مستند «دکوپاژ» هم از دوشنبه 30 اسفند روی آنتن می‌رود؛ زمان پخش این برنامه 13 قسمتی هر شب ساعت 22:30 خواهد بود که تکرار آن هم ساعت 9:00 صبح روز بعد پخش می‌شود؛ در هر قسمت این مستند 42 دقیقه‌ای یکی از کارگردان‌هایی که آثار انقلابی و دینی در خورد توجه‌ای را ساخته‌اند به صورت پرتره به مخاطب معرفی می‌شوند.

نوروز 96 مخاطبان شبکه افق می‌توانند بیننده سریالی جدید با عنوان «کیمیاگر» باشند؛ سریالی کره ای که در آن فساد و انهدام ارزش‌های اجتماعی و اخلاقی به واسطه ورود به بازار رقابت پول و اقتصاد غرب به تصویر کشیده شده است.

این سریال از دوشنبه 30 اسفندماه هر شب ساعت های 18:30 و 23:30 پخش می‌شود و تکرار آن هم ساعت 14:30 روز بعد روی آنتن می‌رود.

با توجه به شروع فصل جدید اعزام‌ کاروان‌های راهیان نور همزمان با نوروز 96، ویژه‌برنامه‌ای به همین منظور در شبکه افق تولید و روانه آنتن می‌شود. این برنامه با تهیه‌کنندگی نعمت‌الله مهدیانی شامل ارتباط زنده با مناطق جنگی و حال و هوای کاروان‌های زیارتی راهیان نور خواهد بود و هر روز ساعت 16:00 پخش می‌شود.

برنامه اذانگاهی «آفاق» با تهیه‌کنندگی الهه بهبودی هم با موضوعات مختلف پیرامون سبک زندگی همچون تربیت اسلامی، خانواده، اقتصاد اسلامی و ... ساعت 17:00 پخش خواهد شد و تکرار آن هم روز بعد ساعت 12:30 روی آنتن می‌رود.

همچنین قرار است طی ایام عید، هر روز یک فیلم سینمایی با موضوعات گوناگون حول محور استکبارستیزی و نقد چهره واقعی غرب، از شبکه افق پخش شود. زمان پخش فیلم‌های سینمایی شبکه افق، ساعت 10:00 هر روز خواهد بود.

اما شبکه افق طرفداران فیلم‌های تک مستند را هم در ایام نوروز تنها نمی‌گذارد و طبق روال معمول، مجموعه‌ای از اینگونه مستندها برای پخش در نظر گرفته شده‌اند.

«یک سین از هفت سین» مستندی درباره سنت دیرینه پخت سمنوی نذری در خمینی شهر و توزیع آن در میان زائران سفرهای راهیان نور، دوشنبه 30 اسفند ساعت 20:30 روی آنتن می رود.

«اینجا چراغی روشن است» با موضوع اردوهای جهادی کاری از تورج کلانتری، بازار سبز (2 قسمت) درباره سبزشویی یا پنهان کردن رویه آلاینده فعالیت های تولیدی در پشت پیام های تبلیغاتی سبز و گمراه کننده، «رمز و راز ملکه» با موضوع ارکان حکومت انگلیس و چگونگی شکل گیری مقام ملکه در این کشور، شب نامه، دونده ناشناس، از بدو تولد، نبرد خاموش، پشت مرزهای جنوبی، رودخانه لیان، سلفی با ابومهدی، عصر آلومینیوم، نو عروسان خشخاش، چه کسی رویای آمریکایی را دزدید؟ و یکی از میان جمع، از دیگر مستندهایی هستند که طی ایام نوروز در ساعت‌های 19:30 و 20:30 از شبکه افق پخش خواهند شد.

انتهای پیام /121


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار