قدیانی خبر داد؛

تشکیل قرارگاه «پیشرفت جهاد علمی» با مشارکت وزارت علوم

رئیس سازمان بسیج علمی از تشکیل قرارگاه «پیشرفت جهاد علمی» با مشارکت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.
کد خبر: ۲۲۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ - 01March 2017
تشکیل قرارگاه «پیشرفت جهاد علمی» با مشارکت وزارت علومبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «حسین قدیانی» مسئول سازمان بسیج علمی کشور در اختتامیه جشنواره جهادگران علم و فناوری که با حضور سرلشکر فیروزآبادی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی با چالش‌ها و فراز و فرودهایی روبرو است که برای حل آن‌ها نیازمند استفاده از منش‌ها، روش‌ها و ایده‌هایی که بر گرفته از اندیشه‌های توحیدی است، می‌باشیم. لذا می‌بایست حرکت و گام اساسی در تولید علم نافذ برداریم.
 
وی افزود: گام‌ها و نگاه‌های جدیدی که در حوزه علوم انسانی وجود دارد می‌تواند تحول جدیدی ایجاد کند. بر این اساس بسیج به عنوان عناصری که هر گاه وارد هر صحنه‌ای شده به عنوان اکسیر باعث رشد و نمو بوده است، با موافقت وزیر علوم که روز گذشته صورت گرفت، قرارگاه مشترک «پیشرفت جهاد علمی» را تشکیل خواهد داد.
 
قدیانی عنوان کرد: در این جشنواره بیش از 2 هزار طرح به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد 270 طرح انتخاب شد. همچنین در این مراسم از 4 خانه نخبگان از مجموعه 30 خانه نخبگان به عنوان برترین‌ها تقدیر خواهد شد و از شش پایگاه برتر بسیج علمی کشور، تعدادی از خانواده‌های شهدای علمی و مدافعین حرم، محققان برتر دانشگاه آزاد، هشت طرح برتر و دو مرکز هدایت و حمایت نیز تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار