میرزاده در اختتامیه جشنواره جهادگران علم و فناوری عنوان کرد؛

شتاب پیشرفت علمی کشور با همکاری دانشگاه آزاد و بسیج

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه پیشرفت علمی و فناوری بدون استقلال و خوداتکایی میسر نیست، گفت: با همکاری بسیج می‌توانیم به این پیشرفت، شتاب بدهیم.
کد خبر: ۲۲۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ - 01March 2017
افزایش شتاب پیشرفت علمی کشور با همکاری دانشگاه آزاد و بسیجبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «حمید میرزاده» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در اختتامیه چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری که صبح امروز(چهارشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: افتخار می‌کنیم به اینکه همکاری علمی با بسیج را آغاز کردیم. البته این گونه همکاری‌ها فقط به این مورد منتهی نمی‌شود چون پیش از این نیز تفاهم‌نامه‌هایی را با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ستاد کل نیروهای مسلح و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، به امضا رسانده‌ایم که این نشان می‌دهد که روحیه ارتباط و همکاری با نهادها همواره در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد.
 
وی افزود: 1 هزار و 120 شرکت دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده که یک هزار و 106 محصول دانش بنیان تولید کرده‌اند.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: ما در حالی که دشمنان زیادی داریم و آمریکا هم همواره بد عهدی می‌کند، باید خود اتکا باشیم و توسعه علمی و فناوری بدون استقلال و خوداتکایی میسر نیست. پس راهی جز توسعه علم و فناوری نداریم که برای رسیدن به این مهم نیز امیدواریم با همکاری بسیج بتوانیم توسعه علمی را شتاب دهیم.
 
انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها