مراسم وداع با ۳ شهید گمنام شهر دیر برگزار شد+ تصاویر

مراسم سوگواری ایام فاطمیه و وداع با ۳ شهید گمنام شهر بردستان با حضور مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان دیر در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ - 01March 2017

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر در این مراسم اظهار داشت: پیکر ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز پنجشنبه صبح همزمان با فاطمیه دوم با حضور باشکوه مردم در شهر بردستان، تشیع و به خاک سپره خواهد شد.

سرهنگ پاسدار میرزا احمدی افزود: رمز موفقیت جامعه ما در گروه اتصال به فرهنگ شهدا است.

وی با بیان اینکه همه مسئولان به برکت شهیدان به منصب مدیریتی رسیده‌اند تا به مردم خدمت کنند، اظهار داشت: شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و ادامه راه شهدا مهم‌ترین انتظاری است که شهدا از ما دارند و باید ادامه دهنده راستین این شهدا باشیم.

حجت‌الاسلام حسن شری‌زاده نیز در این آیین گفت: شهدای گمنام، شهدای صاحب نامی هستند که با گذشتن از گناه با نثار جان خود امنیت نظام اسلامی را تضمین کردند.

وی اظهار داشت: مردم ما با این حضور حماسی در وداع با شهدا نشان دادند که آرمان‌های شهدا هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود و باید بدانیم پیروی از رهبری و اطاعت از ولی‌فقیه مهم‌ترین اصل است و هرگاه که از رهبری اطاعت کردیم پیروز شدیم.

شری‌زاده با بیان اینکه ولایت‌مداری نقطه مشترک همه وصیت‌نامه‌های شهدا است افزود: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی که خالق ۹ دی، ۲۲ بهمن و روز قدس هستند با کسانی که ولایت را کنار زدند و مرگ بر دین گفتند قهر هستند و آشتی نخواهند کرد.

وی گفت: عادی‌سازی روابط با محارم، ارتباط با هم‌جنس و ترویج ازدواج سفید از آسیب‌های شبکه‌های ماهواره‌ای است که بنیان خانواده‌ها را هدف گرفته است.

بر اساس این گزارش، پیکر این ۳ شهید گمنام عصر روز سه‌شنبه از طریق فرودگاه عسلویه، با استقبال باشکوه مردم وارد شهرستان دیر شد و از صبح روز چهارشنبه پیکر این ۳ شهید گمنام مورد استقبال مردم ولایت مدار شهرهای دوراهک، آبدان و بردخون قرار خواهد گرفت تا صبح روز پنجشنبه از گلزار شهدای شهر بردستان بر دستان ولایت مدار شهرستان دیر و استان بوشهر تشیع و در جایگاه شهدای گمنام این شهر به خاک سپرده شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار