بازی رایانه‌ای «سال‌های سیاه»، روایت کودتای ۲۸ مرداد

بازی رایانه‌ای «سالهای سیاه» که از مضمونی تاریخی، سیاسی و اجتماعی برخوردار است با پایان مراحل تولید، تابستان امسال وارد بازار گیم می‌شود.
کد خبر: ۲۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶ - 05July 2014

بازی رایانه‌ای «سال‌های سیاه»، روایت کودتای ۲۸ مرداد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، این بازی دارای بیش از 5 ساعت گیم پلی، دو شخصیت قابل بازی، داستانی عمیق، مستند و چند وجهی با انتخابهای خود کاربران، بیش از 40 کاراکتر اصلی و فرعی با 3 هزار سطر دیالوگ، محیط اپن ورد و هوش مصنوعی بسیار قوی در سطح عناوین AAA ( رانندگی آزادانه در محیط شهر لندن و طهران 1332)، محیط سازی نوستالژیک و وسیع در ایران و انگلستان (لندن و طهران)، محیط سازی بیش از 20 محیط داخلی با رعایت کانسپتهای تاریخی از زندان، کانون افسران بازنشسته، امنیه طهران، عکاسی، لباس فروشی، دفتر روزنامه  شورش و ... است.
 
روایت سینمایی قوی و مستند در قالب 15 میان پرده، بیش از 20 دقیقه موسیقی ساخته شده حرفه ای، سینماتیکهای اینتراکیتو و کلید زنیهای کارگردانی شده، و ماموریت اضافی بر اساس اسناد تاریخی از جمله مزایای «سالهای سیاه» است.  این بازی  روایتی  است مستند و پرفراز و نشیب در طهران و لندن برای رازگشایی کودتای سیاه در سالهای سیاه است.
 
بازی رایانه ای «سالهای سیاه» به تهیه کنندگی«مرتضی دستخوار»  در شرکت رسانا شکوه کویر تولید شده و مدیریت پروژه و کارگردانی بازی را عماد رحمانی و مدیریت فنی را مهدیار جهانگیری بر عهده دارند. این بازی را شرکت مدرن در تابستان به بازار عرضه میکند.
 
داستان بازی رایانهای «سالهای سیاه» روایتی تلخ از سیاهترین سالهای این کشور، خیانت و وطن فروشی، کارشکنی مزدوران و دخالت بیگانگان ، قصه تلخ شعبان بیمخها و زاهدیها  و مظلومیت مردم ایران است.
 
این اثر که پس از سه سال تلاش تیم سازنده روزهای پایانی تولید خود را سپری میکند، تابستان سال جاری توسط شرکت مدرن وارد بازار گیم میشود.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار