معاون استاندار مازندران:

دشمن توان تجاوز به ایران را ندارد

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه، جنگ متعلق به یک عده نیست، بلکه متعلق به همه آحاد ملت اسلامی بوده است، گفت: شهدا با به ارمغان آوردن امنیت و آرامش کاری کردند که دشمن نتواند به کشور ما دست‌درازی کند.
کد خبر: ۲۳۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ - 05March 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، «علی نبیان»، معاون عمرانی استاندار مازندران صبح امروز (۱۵ اسفند) در چهارمین جلسه هیئت امنا و شورای حفظ و آثار  و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس که در مسجد «فاطمه الزهرا (س)» مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران برگزار شد، با بیان اینکه اتفاق‌های زیبایی را شهدا در جبهه حق علیه باطل رقم زدند، اظهار داشت: مازندران در 8 سال دفاع مقدس اقدامات ارزشمند و شایسته‌ای را انجام داد و حماسه‌هایی را که مازندرانی‌ها در جبهه حق علیه باطل رقم زدند در همه اذهان عمومی جاری و ساری است.

وی ادامه داد: اقداماتی که در لشکر ویژه 25 کربلا رقم خورد، بسیار ارزشمند بوده است و با زبان نمی‌توان فداکاری‌های رزمندگان مازندرانی را بیان کرد.

معاون عمرانی استاندار مازندران، افزود: فرزندان دهه سوم باید اتفاقات زیبای دوران دفاع مقدس را درک و لمس کنند و ما نیز با برگزاری یادواره‌ و مراسم‌ها می‌توانیم آنان را از فداکاری‌های رزمندگان اسلام آشنا کرده و 8 سال دفاع مقدس را برای همیشه زنده نگه داریم.

نبیان اضافه کرد: با برگزاری مراسم‌هایی که یاد و خاطره شهدا و هشت سال جنگ تحمیلی را زنده می‌کند می‌توانیم این موضوع ارزشمند را برای جوانان که جنگ را درک نکردند زنده نگه داریم و با ادبیات بسیجی و سرباز ولایت بودن این امر مهم را اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه جنگ متعلق به یک عده نبود، بلکه متعلق به همه آحاد ملت اسلامی بوده است، گفت: شهدا با به ارمغان آوردن امنیت و آرامش کاری کردند که دشمن نتواند به کشور ما دست‌درازی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار