فرمانده سپاه ناحیه مهران؛

علمی کردن کشاورزی یکی از راههای تحقق «اقتصاد مقاومتی» است

فرمانده سپاه ناحیه «مهران» گفت: علمی کردن کشاورزی، یکی از راههای تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی که دغدغه مقام معظم رهبری است، می‌باشد.
کد خبر: ۲۳۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ - 09March 2017
علمی کردن کشاورزی، یکی از راههای تحقق اقتصاد مقاومتی است
به گزارش دفاع پرس از ایلام، سرگرد «روح الله جاویدان»، فرمانده سپاه ناحیه مهران در همایش علمی کردن کشاورزی با محوریت اقتصاد مقاومتی که توسط بسیج مهندسین این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: این همایش با حضور کشاورزان شهرستان و کارشناسان جهاد کشاورزی با موضوع علمی کردن کشاورزی و انتقال تجربیات موفق کشاورزان نمونه شهرستان به دیگر کشاورزان برگزار شد.

وی افزود: علمی کردن کشاورزی کمک می کند تا جایگاه تولید و اقتصاد مقاومتی که دغدغه مقام معظم رهبری است در کشور توسعه یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر کشاورزان شهرستان به صورت سنتی در مزارع خود مشغول کشت و زرع هستند، تصریح کرد: با توجه به شعار امسال مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، بسیج مهندسی کشاورزی شهرستان مهران تمام تلاش خود را خواهند کرد تا با شیوه های نوین کشاورزی و آموزش آن به کشاورزان سنتی در تحقق بخشیدن به این شعار تمام همت خود را به کار گیرد.

در ادامه همایش «حجت عارف» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهران به عنوان سخنران برنامه ضمن اشاره به اقتصاد مقاومتی و کشاورزی که یکی از عرصه های مهم در اقتصاد مقاومتی تلقی می گردد به تشریح فعالیت های مشترک جهاد کشاورزی و سپاه پاسدارن برای تحقق این امر پرداخت.

صادقی، مسئول بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان مهران به ظرفیت ها و قابلیت های بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی تاکید کرده و استفاده از دانش مهندسین کشاورزی را راهگشای حل مشکلات بخش کشاورزی برشمرد.

وی اظهار کرد: بسیج مهندسی کشاورزی این شهرستان سعی دارد تا با شیوه های علمی و با استفاده از کشاورزانی که به سمت کشاورزی مدرن پیش رفته اند برای آموزش آن‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار