حجت‌الاسلام پاک‌نهاد در مراسم تشییع شهدای ناجا:

جایگاه والای نیروی انتظامی به پشتوانه نیروهای جان برکف و آماده است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه جایگاه والای ناجا به پشتوانه نیروهای جان برکف و آماده است، گفت:‌ نیروی انتظامی مظهر اقتدار ایران است و افتخار می‌کند که امنیت را در سراسر کشورمان برقرار می‌کند.
کد خبر: ۲۳۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ - 04April 2017
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، مراسم تشییع پیکر شهیدان ستوان یکم محسن طهماسبی و ستوان یکم مجید خدابنده‌لو صبح امروز با حضور سردار ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن پاک نهاد رئیس عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، خانواده شهدا و یگان‌های ناجا برگزار شد.
 
در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن پاک‌نهاد رئیس عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه هر دو شهید در فروردین‌ماه به دنیا آمده بودند و در همان ماه هم به شهادت رسیدند،‌ اظهار داشت:‌ شهادت این دو شهید گرانقدر را به خودشان تبریک می‌گویم. این دو شهید که در مراسم آنها حضور یافته‌ایم، به کامیابی رسیده‌ و زندگیشان را کامل کردند. باید دید که آنها در زندگی چه کاری انجام داده‌اند که خداوند آنها را برگزیده است. 
 
وی در ادامه همچنین شهادت این دو پلیس زحمت‌کش را به سازمان نیروی انتظامی،‌ فرمانده نیروی انتظامی،‌ پلیس امداد و پیشگیری و فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ تسلیت گفت و افزود:‌ اگر نیروی انتظامی امنیت راهپیمایی‌ها، مراسم‌های ماه محرم و انتخابات مختلف را در کشور بر عهده می‌گیرد و موفق هم عمل می‌کند، دلیلش وجود نیروهای جان برکف و آماده است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد:‌ جایگاه والای نیروی انتظامی تهران بزرگ به پشتوانه نیروهایی است که هر لحظه آماده ماموریت هستند.

وی شهادت این دو شهید گرانقدر را به والدینشان تبریک گفت و خطاب به آنها بیان داشت:‌ درست است که شما جوان خود را از دست داده‌اید؛ ولی شهادت درجه بالایی است که آنرا به هرکس نمی‌دهند. فرزندان شما سرافراز شدند و شما دین خود را به اسلام و نظام ادا کردید. باید صبور و استقامت داشته باشید.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی تهران در ادامه با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی یک سازمان انقلابی و جهادی است، گفت:‌ این نیرو مظهر اقتدار ایران است و افتخار می‌کند که امنیت را در سراسر کشور برقرار می‌کند و مورد توجه مقام معظم رهبری است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم راه شهدا را که راه خدمت و استقامت است، بلند آوازه کنیم و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

شهیدان طهماسبی و خدابنده‌لو از کارکنان کلانتری 210 پایانه شرق تهران بودند، که اخیراً در جریان عملیات تعقیب یک خودروی مشکوک دچار سانحه شده و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار