محسن مومنی‌شریف:

جشنواره‌های حوزه هنری برای ارائه گزارش کار و فعالیت ویترینی نیست

رئیس حوزه هنری گفت: جشنواره های حوزه نیز تنها برای ارائه گزارش کار و فعالیت ویترینی نیست، بلکه بسیاری از هنرمندان و اهالی ادبیات برجسته کشور، از دل همین جشنواره ها و فعالیت‌های حوزه هنری بیرون آمده‌اند.
کد خبر: ۲۳۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳ - 05April 2017
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «محسن مؤمنی‌شریف» رئیس حوزه هنری در دیدار نوروزی خود با هنرمندان و کارکنان حوزه هنری انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هنرمندان درگذشته در سال 95، با اشاره به توجه ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به فعالیت‌های حوزه هنری در سال 95، گفت: از خداوند منان به خاطر توجه رهبر معظم انقلاب به حوزه هنری سپاسگزاریم. البته به کمبودهای خود نیز واقفیم و برای رفع کمبودها، همواره در تلاش و تکاپو هستیم. توجهات رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که مسیر حرکتمان درست است و حوزه هنری در جهت گفتمان انقلاب اسلامی به درستی حرکت می‌کند. رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال گذشته 13 دیدار با اهالی فرهنگ و هنر کشور داشتند که بیشتر این دیدارها، با هنرمندان و مسئولان حوزه هنری بوده است.

رئیس حوزه هنری خاطرنشان کرد: حوزه هنری با انقلاب اسلامی معنا پیدا می‌کند و اینکه امروز این نهاد را با پسوند انقلاب اسلامی می‌شناسند، راه ما را سخت‌تر می‌کند و باید بیش از پیش به این مقوله توجه داشته باشیم. البته فعالیت‌های حوزه هنری نیز بسیار گسترده بوده است و این نهاد در حال حاضر بیش از یک‌هزار پروژه در دست تولید دارد.

وی ادامه داد: جشنواره‌های حوزه نیز تنها برای ارائه گزارش کار و فعالیت ویترینی نیست، بلکه بسیاری از هنرمندان و اهالی ادبیات برجسته کشور، از دل همین جشنواره‌ها و فعالیت‌های حوزه هنری بیرون آمده‌اند.

رئیس حوزه هنری همچنین با تاکید بر اینکه سال 96 برای حوزه هنری سال مهمی است، تاکید کرد: امسال سال جهش و درخشش حوزه هنری خواهد بود. امسال در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و نگاه ویژه‌ای به معارف انقلاب و معرفی این گونه مضامین خواهیم داشت. همچنین بخشی از فعالیت های ملی، به مراکز فعال استانی حوزه هنری واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/121


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار