رئیس بنیاد شهید کهگیلویه خبر داد؛

برگزاری جشن «پدران آسمانی» با حضور پدر شهیدان فهمیده در دهدشت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه گفت: جشن بزرگداشت «پدران آسمانی» با حضور پدر شهیدان فهمیده در شهر دهدشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ - 09April 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، بهنام صمدی‌فرد در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به در پیش بودن ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و روز پدر اظهار داشت: جشن بزرگداشت پدران آسمانی روز دوشنبه 21 فروردین در دهدشت برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه تصریح کرد: پدر شهیدان محمدحسین و داوود فهمیده در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از رضا نیک‌فرجام خواننده کشوری جهت شرکت در جشن ویژه پدران آسمانی دعوت شده است،افزود: این آیین با حضور خانواده شهدای چهار شهرستان لنده، بهمئی، چرام و کهگیلویه روز دوشنبه ساعت 10 صبح در گلزار شهدای دهدشت برگزار می‌شود.

صمدی‌فرد تصریح کرد: از پدران دو شهیدی در قید حیات در دهدشت،لنده و بهمئی با اهدای لوح سپاس از سوی استاندار تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پدر دو شهیدی  در قید حیات در شهرستان چرام وجود ندارد،گفت: پدر شهیدان کیان‌نژاد از دهدشت،پدر شهیدان جوادی از لنده،پدر شهیدان کریمی‌خشاب و چک‌نژادیان از بهمئی مورد تکریم و تجلیل قرار می‌گیرند.

این مسؤول از ساماندهی تمثال نصب شده شهدا در سطح شهر دهدشت خبر داد و گفت: با مساعدت نماینده مردم شهرستان در مجلس تصاویر همه 410 شهید شهرستان تا پایان خرداد در میادین،بلوارها و خیابان‌های اصلی شهر به صورت دائمی نصب خواهد شد.

صمدی‌فرد خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروزی امسال تمثال شهدای بخش سوق در سطح شهر سوق نصب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار