وزیر دادگستری سفیر نیکوکاری موسسه «خیریه سرای احسان» شد

مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی «سرای احسان» با تاکید بر حقوق شهروندی بیماران روان در جامعه، «حجت الاسلام پورمحمدی» را سفیر این مجموعه در دولت معرفی کرد.
کد خبر: ۲۳۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰ - 10April 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «علیرضا طاهری»، مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی «سرای احسان» عصر (دوشنبه) درآیین گشایش درمانگاه برادران و ساختمان اداری موسسه خیریه حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی که با حضور «حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی» دراین مجموعه برگزارشد اظهارکرد: «حجت الاسلام پورمحمدی» با توجه به سابقه فعالیت اجتماعی درصورت تقبل زحمت، سفیر نیکوکاری سرای احسان به منظور استیفای حقوق بیماران این مجموعه معرفی می‌شود.

وی از وزیر دادگستری خواست تا از رییس قوه قضاییه برای بازدید از این مرکز خیریه دعوت کند.

** قانون سلامت روان همچنان بی نتیجه

طاهری با اشاره به قانون سلامت روان، اظهارکرد: چندین سال است که موضوع تصویب قانون سلامت روان مطرح شده اما تا کنون هیچ لایحه ای با این عنوان به مجلس نرفته است.

وی ادامه داد: حقوق شهروندی بیماران روان جامعه با تصویب این قانون استیفا خواهد شد.

موسسه خیریه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی در سال ١٣٧٧ واقع در کهریزک به منظور حمایت از بیماران روانی مزمن راه اندازی شد که از سال تأسیس تا کنون ١٨ هزار بیمار روانی مزمن بدسرپرست ، بی سرپرست و بی بضاعت را به صورت رایگان تحت حمایت خود قرار داد.

هم اکنون بیش از ٤٨٠ بیمار روانی مزمن در این مجموعه نگهداری می شوند که ١٣١ تن از آنان زن هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار