صالحی در گفت‌و گو با دفاع پرس مطرح کرد؛

سیره علوی ایدئولوژی دفاعی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر استان مازندران گفت: سیره علوی، ایدئولوژی دفاعی و مقاومت رزمندگان و مردم شهید پرور ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۲۳۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ - 11April 2017

خلیل صالحی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس از مازندران به مناسبت سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، اظهار داشت: سیره علوی، ایدئولوژی دفاعی  و مقاومت رزمندگان و مردم شهید پرور ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس بود.

وی افزود: توانمندی این ایدئولوژی بی‌بدیل، در هدایت و فرماندهی همه زوایای دفاع مقدس، در واقع کارآمدی دین اسلام را به اثبات رساند و بر فرضیه کسانی که مدیریت دینی را در برابر مدیریت علمی مدرن، ناکارآمد جلوه می‌دادند، عملا خط بطلان کشید.

صالحی خاطرنشان ساخت: فرماندهی و اندیشه دفاعی امام راحل(ره) برخاسته از متن قرآن و سیره نبوی و علوی بود و ایشان با بهره‌گیری از تعالیم  و آموزه‌های اسلامی توانستند مردم همیشه در صحنه کشور ما را برای دفاعی همه جانبه بسیج کنند و بار دیگرثابت کنند که عنصر دین و عشق به خدا، می‌تواند جبهه‌ای مستحکم و نفوذ ناپذیر بوجود آورد که طی هشت سال در برابر تهاجم همه جانبه دشمن مقاومت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار