معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

ارتش در پایداری ایران نقش بی‌بدیلی ایفا کرد

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: ارتش در پایداری ایران، در گسترش روح انقلاب در بحبوحه انقلاب و در ماندگاری انقلاب در جنگ نقش بی‌بدیلی داشت.
کد خبر: ۲۳۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ - 16April 2017
نیروهای ارتش، بی نام  و نشان رشادت‌های زیادی از خود نشان دادندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، علیرضا یونسی در نشست امیران و پیشکسوتان ارتش مازندران که در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد، اظهار داشت: ارتش در قبل از انقلاب هم در دفاع از کشور، ناموس، ملت و دین پایداری‌های زیادی کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بیان کرد: ارتش در جهت دفاع از مام وطن و دفاع از دین و ناموس و ملیت کشورمان به شایستگی تلاش کرد و اجازه نداد که دشمن چشم تعرض به خاک وطن داشته باشد.

وی ادامه داد: ارتش نقش درخشانی در دفاع از کشور و دین و ایران و مردم داشته و دارد.

یونسی با بیان اینکه کار ارتش کارستان بود، خاطرنشان ساخت: نقش ارتش به هیچ وجه قابل کتمان نیست.

وی افزود: ارتش در شکوفایی انقلاب نقش بی‌بدیلی داشت و در بیعت با امام خمینی (ره) روح وطن‌پرستی و دیانت و روح دفاع از آرمان‌های انقلاب را در خود متجلی ساخت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بیان کرد: ارتش مردمی بود و بعد از انقلاب پیروز شد.

یونسی ادامه داد: ارتش در پایداری ایران، در گسترش روح انقلاب در بحبوحه انقلاب و در ماندگاری انقلاب در جنگ نقش بی‌بدیلی داشت.

وی با اشاره به اینکه ارتش نقش خود را به شایسته‌ترین  شکل ایفا کرد، گفت: نقش ارتش در تاریخ ایران و انقلاب ماندگار است و هیچ کس نمی‌تواند جلوی این حقیقت را بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه همیشه از فرماندهان و پیشکسوتان ارتش به نیکی یاد می‌شود، افزود: باید به شایسته‌ترین شکل از پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس تجلیل کنیم.

یونسی اظهار کرد: نیروهای ارتش از شخصیت‌های بی‌بدیلی بودند که در بالندگی و شکوفایی کشور تلاش کردند و این مجاهدان در دوران انقلاب و دفاع مقدس بی‌نام و نشان در حفظ امنیت کشور رشادت‌های زیادی از خود نشان دادند.

وی افزود: باید قدر امنیت و همه کسانی که از مال و تعلقات مادی و زن و فرزند خود گذشتند و در دفاع از ناموس  و خاک و ارزش‌های اسلامی سینه سپر کردند را بدانیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بیان کرد: خدای بزرگ قدردان اعمال بندگان نیک رفتار است و مسئولین  و مردم نیز قدردان حماسه‌های ارتش ایران اسلامی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار