جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا خبر داد

توسعه خدمات الکترونیک در راستای کاهش مراجعات حضوری مشمولان

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا از توسعه خدمات الکترونیک در راستای کاهش مراجعات حضوری مشمولان و خانواده‌های آن‌ها به سازمان وظیفه عمومی و افزایش کیفیت خدمات خبر داد.
کد خبر: ۲۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰ - 15July 2014

توسعه خدمات الکترونیک در راستای کاهش مراجعات حضوری مشمولان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «ابراهیم کریمی» جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با اعلام این خبر اظهار داشت: سامانه تلفن گویا به شماره 096480، سامانه پیامک به شماره 110206010 و پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی در سایت پلیس به نشانی http://www.vazifeh.police.ir سه منبع شاخص در ارائه آخرین اخبار و اطلاعات در زمینه قوانین و مقررات وظیفه عمومی و فرآیندهای اجرایی آن هستند که مشمولین و خانوادههای آنها میتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به این سازمان و اتلاف وقت، از خدمات فوق بهرهمند شوند.

وی افزود: همچنین مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با مراجعه به بخش مشاوره خدمت وظیفه عمومی، سئوالات خود را مطرح و پس از اخذ کد رهگیری، پاسخ لازم را در روزهای آتی رویت کنند.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: یکی دیگر از سامانههای اطلاع رسانی که در راستای کاهش مراجعات حضوری به سازمان وظیفه عمومی و افزایش سطح کیفیت ارائه خدمات راه اندازی شده، سامانه پیامک به شماره 110206010 است، مشمولان میتوانند با ارسال علامت سئوال (؟) و در مراحل بعدی ارسال کدملی و کد سخا به این سامانه از خدمات آن بهرهمند شوند.
 
وی افزود: برای بهرهمندی از این خدمات، دارا بودن کد سخا الزامی است و مشمولان میتوانند برای دریافت این کد به دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس+10) مراجعه کنند.
 
سردار کریمی در خصوص سامانه شبانه روزی تلفن گویا به شماره 096480 گفت: مشمولان در صورت برقراری ارتباط با سامانه تلفن گویا و انتخاب گزینه مورد نظر و وارد کردن کدملی و کد سخا میتوانند از آخرین قوانین و مقررات وظیفه عمومی و آخرین وضعیت خدمتی خود مطلع شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر ارائه خدمات غیر حضوری سازمان وظیفه عمومی ناجا منجر به کاهش مراجعات حضوری مشمولان و خانوادههای آنان به این سازمان شده که افزایش رضایت مردم را در پی داشته است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار