با صدور بیانیه‌ای؛

بسیج دانشگاه تهران آمادگی خود را برای کمک به سیل‌زدگان اعلام کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، آمادگی خود را برای کمک به سیل‌‌زدگان آذربایجان‌غربی اعلام کرد.
کد خبر: ۲۳۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ - 17April 2017
بسیج دانشگاه تهران آمادگی خود را برای کمک به سیل‌زدگان اعلام کرد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای ضمن عرض تسلیت به مردم آذری و کرد زبان کشورمان و محکومیت حادثه تروریستی اخیر در سوریه، آمادگی خود را برای کمک به مردم سیل‌زده آذربایجان غربی اعلام کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در روزهای اخیر اخبار منتشر شده حاکی از رنج و غم بوده است. حادثه ناگوار سیل در استان‌های شمال‌غربی کشور و جان باختن هموطنان‌مان مایه تالم گردید؛ بدینوسیله به مردم غیور آذری و کرد زبان و همچنین دوستان دانشجویمان که متعلق به آن خطه غیور هستند تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال اجر و صبر عظیم و تسکین آلام هم‌میهنان عزیزمان را خواستاریم.

در این نامه تاکید شده است: بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و واحد خدمت رسانی آن آمادگی خود را جهت تقویت کمک‌های مردمی اعلام می‌دارد.

این نامه می‌افزاید: همچنین جنایات تکفیری‌ها در به شهادت رساندن زن و کودک مظلوم و بی‌پناه شیعه در سوریه را که توامان نظاره کینه عمیق دشمنان و غم وصف ناشدنی برایمان بود را محضر مبارک امام عصر (عج) و ولی امر مسلمین (حفظه الله) تسلیت گفته و دل‌آرامی شان را از پروردگار منتقم، مسئلت می‌جوییم.

در ادامه نامه آمده است: بی‌تردید این حوادث ناشی از جهل مرکب دشمنان اسلام است که آتش فتنه‌های مذهبی را به جان مظلومان می‌اندازد. شیعه و سنی پیرو قرآن و عترت هوشمندانه و بنا به حکم خدا، برابر دشمنان دین ایستاده‌اند و از فتنه‌جویان مزدور سرویس‌های بیگانه، بیزاری می‌جویند. همه انقلابیون نیز به خوبی خباثت دشمنان را رصد می‌کنند و می‌دانند که راهکار خشکانیدن ریشه‌های تروریسم  زاییده و حمایت شده‌ از سوی استکبار، مقاومت است.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار