به منظورپیگیری امدادرسانی و ابراز همدردی با سیل‌زدگان صورت گرفت؛

حضور «رضایی» در مناطق سیل‌زده «عجب شیر» و «چنار»

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز از مناطق سیل‌زده آذربایجان شرقی دیدار کرد و در جریان امدادرسانی به سیل‌زدگان و مصیبت‌دیدگان «آذرشهر» و «عجب شیر» قرار گرفت.
کد خبر: ۲۳۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶ - 17April 2017
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، «محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز (دوشنبه) از مناطق سیل‌زده آذربایجان شرقی دیدار کرد و در جریان امدادرسانی به سیل‌زدگان و مصیبت‌دیدگان «آذرشهر» و «عجب شیر» قرار گرفت.

حضور در فرمانداری شهر «عجب شیر» و بازدید میدانی از منطقه «چنار» از دیگر برنامه‌های سفر روز (دوشنبه) دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به آذربایجان شرقی بود.

رضایی در جریان این دیدارها خطاب به مسئولان «عجب شیر» و «چنار» گفت: حضور مسئولان در میدان کمک‌رسانی و پیگیری فرایند امدادرسانی از نزدیک، یک ضرورت انقلابی است و اگر مردم، مدیران کشور را در کنار خود ببینند، تسلای بیشتری پیدا می‌کنند.

وی افزود: روز گذشته توفیق دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی را داشتم و ایشان پس از اینکه از برنامه بنده برای حضور در جمع شما با خبر شدند، فرمودند سلام مرا به مردم خونگرم و مصیبت‌دیده آذربایجان شرقی برسانید.

رضایی در ادامه پس از شنیدن صحبت‌های مردم چنار که در سیل اخیر 18جانباخته و دو مفقود داشته‌اند، بر سرعت بخشیدن به اسکان موقت و برنامه‌ریزی و کمک به ساخت مسکن مقاوم در این روستا و همچنین توانمندسازی محرومان تاکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار