بیانیه سازمان بسیج عشایری

سرنوشت اسرائیل و داعش را به‌دست بسیجیان عشایر بسپارید

سازمان بسیج عشایری ضمن هشدار به کشور‌های جیره‌خوار آمریکا، انگلیس و کشورهای مرتجع عرب، اعلام می‌دارد، سرنوشت اسرائیل و داعش را به دست بسیجیان عشایر بسپارید.
کد خبر: ۲۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹ - 16July 2014

سرنوشت اسرائیل و داعش را به‌دست بسیجیان عشایر بسپارید

به گزارش دفاع پرس، سازمان بسیج عشایری کشور در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه بیانیهای صادر کرد که متن آن در ادامه امده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ »

و آنان که ظلم و ستم کردند بهزودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی بازمیگردند ( سوره شعرا، 227)

رهبر معظم انقلاب اسلامی: حملات و تجاوزات وحشیانه رژیم اشغالگر فلسطین به باریکه غزه در حالی تداوم مییابد که نهادهای بینالمللی مسئول و بازیگران عمده نظام بینالمللی تاکنون از هرگونه اقدام بازدارنده سر برتافتهاند و این برخورد سبب گردیده است فاجعه جنایات جدید رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری روز جهانی قدس بیش از پیش گسترش یافته و موجب تخریب زیرساختها، مساجد و منازل فلسطینیان در غزه محاصره شده گردد.

رسالت سازمانها و نهادهای بینالمللی مرتبط با جوامع بشری، همچون سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل، سازمان کنفرانس اسلامی، جنبش غیر متعهد ها، نهادهای حقوق بشری و...، امری فرا مرزی و در راستای احیای ارزشهای انسانیو حقوق حقه بشری بدون در نظر گرفتن سلایق و منافع کشور و یا مجموعهای خاص است، فلذا از این مراکز مهم در سراسر دنیا انتظار می رود تا با عمل به تعهدات بینالمللی و سازمانی خویش در جهت دفاع از حقوق انسانها، نسبت به اتخاذ تصمیمات و اقدامات فوری موّثر اهتمام جدی بورزند.

تلاقی جنایت و فوتبال یکی از سیاستهای کثیف رژیم منحوس صهیونیستی است. در حافظه تاریخ بارها این پیوند زمانی میان برگزاری جامهای جهانی فوتبال و خشونت و آدمکشی به ثبت رسیده است.

رژیمصهیونیستی این بار باید بداند که قدرت توخالی و پوشالی آن رژیم تعیینکننده و اداره کننده این نبرد نابرابر نخواهد بود، بلکه رزمندگان، زنان و کودکان در خط مقدم مقاومت همراه با رشادت، شهامت و نثار خون خود و مطمئن به تحقق وعده الهی، پیروز میدان خواهند بود که وعده الهی نیز اینچنین است.

سران کشورهای مرتجع عرب نیز که پیشتر علیه جبهه مقاومت در سوریه و عراق متحد شده و از هیچ حمایت و پشتیبانی از گروهکهای تروریستی به ویژه داعش دریغ نکردهاند، امروز چشمهای خود را به جنایات فجیع صهیونیستها بستهاند و در حالی که مردم مظلوم غزه به شدت در تأمین مایحتاج خود به ویژه دارو با مشکل روبرو هستند، کمترین حمایتی از آنها انجام نمیدهند.

سازمان بسیج عشایری ضمن محکومیت این اقدامات با تجلیل از ایستادگی مردم قهرمان فلسطین و تمسک به روح مقاومت توسط ساکنان شجاع باریکه غزه در مواجهه با جنایات مزبور تأکید مینماید، همچنانکه مردم و گروههای جهادی فلسطین طعم تلخ شکست و سرافکندگی را در جنگهای 22 روزه و33 روزه به نظامیان صهیونیستی چشاندهاند، این بار نیز رژیم غاصب را در تحقق اهداف شوم خود ناکام خواهند گذارد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند «کشتار مردم غزه به دست صهیونیستهای غاصب، باید دولتها و ملتهای اسلامی را به خود بیاورد تا دست از اختلاف بردارند و با یکدیگر متحد شوند» ضمن هشدار به کشورهای جیرهخوار آمریکا و انگلیس و کشورهای مرتجع عرب، سازمان بسیج عشایری درخواست خود را اعلام میدارد: سرنوشت اسراییل و داعش را به دست بسیجیان عشایر بسپارید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار