سردار «نقدی» در اختتامیه پویاگران انقلاب اسلامی؛

آمریکای ۲۰۱۷ ضعیف‌تر از آمریکای سال ۵۷ است/ جوانان ظرفیت ملت‌ها را بیدار کنند

معاون فرهنگی سپاه گفت: آمریکای سال ۲۰۱۷ ضعیف‌تر از آمریکای سال ۵۷ است که لانه جاسوسی را تسخیر کردیم و نتوانستند هیچ غلطی انجام دهند.
کد خبر: ۲۳۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳ - 23April 2017
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین اختتامیه نخستین جشنواره پویاگران انقلاب اسلامی شامگاه (یکشنبه)، سوم اردیبهشت با حضور «سردار غیب پرور»، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، «سردار محمدرضا نقدی»، معاون فرهنگی سپاه پاسداران و «عبدالعلی علی عسکری»، رئیس سازمان صدا و سیما در مجتمع ۱۳ آبان برگزار شد.

«مهدی جعفری»، دبیر نخستین جشنواره پویاگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جشنواره امسال برای نخستین بار بر گزار شد اظهار داشت: این جشنواره در جهت ایجاد رقابت در بین تولیدات هنرهای رقومی پویاگران انقلاب اسلامی برگزار شد.

دبیر نخستین جشنواره پویاگران انقلاب اسلامی گفت: مراکز پویاگران رقوی بسیج امروز در سطح شهرستان‌های کشور به ۲۷ مرکز رسیده است. این مراکز در طول ۲ سال گذشته هزار و ۷۰۰ دقیقه پویانمایی، بازی و نرم‌افزار تولید شده است.

وی افزود: این جشنواره در ابتدا شاهد حضور ۱۷۶۰ اثر در بخش ابتدایی بود. این آثار در بخش‌های «پویانمایی، موشن گرافیک، بازی رایانه‌ای داستان مصور و پویانمایی مستقل» بودند.

«سردار محمدرضا نقدی»، معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه پویاگران انقلاب اسلامی رویش زیبا و دلچسبی است اظهار داشت: روزی که اولین واحد مرکز رقومی پویاگران انقلاب اسلامی تاسیس شد کسی حرکت رو به رشد این مراکز را باور نداشت.

معاون فرهنگی سپاه گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که در آن هر نهال زیبایی کاشته شود به سرعت بارور شده و به درختان پر‌ثمری تبدیل شده که ثمرات شیرین آن کام مستضعفین را شیرین می‌کند.

وی با بیان اینکه طرح راه‌اندازی مراکز رقومی بسیج از یک پایگاه بسیج الگو گرفته شد ادامه داد: از همه جوانان فعالی که بدون ترس وارد صحنه شدند تشکر می‌کنم. تولیدات فاخر این جوانان امروز در رسانه ملی مکرر پخش می‌شود و همگان از آن بهرمند می‌شوند.

سردار نقدی تصریح کرد: امروز بخاطر تحولات دنیا و شکست‌های استکبار و پیروزی ملت‌های در‌بند هنرمندان فرو ریختن رژیم خونخوار آمریکا را با هنرشان به تصویر بکشانند. هنرمندان باید به صحنه آیند و چهره واقعی این دشمنان بشریت را نشان دهند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: ژست‌های رئیس جمهور جدید آمریکا همانند بادی است که از تن مرده خارج می‌شود. آمریکا دیگر توان هیچ نبردی ندارد این در‌حالی  است که رئیس جمهور جدید آمریکا تلاش می‌کند مردم دنیا را بترساند.

وی بیان کرد: آمریکایی‌ها خودشان اعتراف کردند که هیچ توان اقتصادی و انسجام بین‌المللی ندارند. جنگ اقتصاد و همپیمان می‌خواهد که آن‌ها ندارند. آمریکا حتی توان درگیری با یک کشور دسته سوم مثل آمریکای لاتین را نیز ندارد. آمریکای ۲۰۱۷ ضعیف‌تر از آمریکای سال ۱۳۵۷ است که ما توانستیم لانه جاسوسی را تسخیر کنیم و آن‌ها نتوانستند هیچ غلطی انجام دهند.

سردار نقدی عنوان کرد: پویاگران انقلاب نشان دهند همانطور که مردم یمن با پای برهنه مقابل سلاح‌های پیشرفته ایستادگی کردند این دشمن شکست‌دادنی و درهم‌شکستنی است. به زودی خبرهای خوشی از فروپاشی آمریکا خواهد آمد. جوانان هنرمند با هنرشان ظرفیت ملت‌های ستم دیده را به میدان آورند.

انتهای پیام/۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار