سردار نقدی از کارگردان سریال «آرام می‌گیریم» تقدیر کرد

در پی استقبال چشمگیر مخاطبان از مجموعه تلویزیونی«آرام می‌گیریم» و موفقیت‌های اخیر این سریال ارزشی، سردار بسیجی محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه از روح‌الله سهرابی تقدیر کرد.
کد خبر: ۲۳۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ - 30April 2017
سردار نقدی از کارگردان سریال «آرام می گیریم» تقدیر کرد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در پی استقبال چشمگیر مخاطبان از مجموعه تلویزیونی «آرام می‌گیریم» و نیز موفقیت‌های اخیر آن، سردار بسیجی محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه از روح‌الله سهرابی کارگردان این سریال ارزشی تقدیر کرد.

در متن تقدیر سردار نقدی خطاب به سهرابی آمده است؛ «برای پاسداشت تلاش‌های ارزنده حضرتعالی در عرصه هنر متعالی، ارزشمند و آگاهی‌بخش؛ تقدیم به شما به پاس ساخت اثر گرانسنگ و ارزش‌مدار آرام می‌گیریم.»

«آرام می‌گیریم» به تهیه‌کنندگی فرهاد گلی، محصول مشترک انجمن سینمای انقلاب و دفاع‌مقدس و گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است که پخش آن از بهمن ماه سال پیش آغاز شد و تا روزهای پایانی سال ادامه داشت. این سریال ۵۰ قسمتی که پس از مدت‌ها با ارائه پیام‌هایی اخلاقی و ارزشی تولید و پخش شد، بسیار مورد توجه و استقبال مخاطبین قرار گرفت و نشان داد که مردم همچنان طالب فیلم‌ها و سریال‌هایی با مفاهیم ارزشی و انقلابی هستند.

«آرام می گیریم» به عنوان یکی از پربازیگرترین مجموعه‌های شاخص چند سال اخیر تلویزیون، توانست مخاطبین بسیاری را از اقشار و اقوام و سنین مختلف با خود همراه کند و از این حیث جزو سریال‌های موفق چند سال اخیر سیما قلمداد شود.

چنانکه در برنامه تلویزیونی «سین مثل سریال» که در روزهای پایانی سال گذشته از شبکه یک سیما پخش شد و طی آن سریال‌های پخش شده در طول سال در معرض رقابت و انتخاب مردمی قرار گرفتند «آرام می‌گیریم» موفق شد با پشت‌سر گذاشتن سریال‌های شاخص حتی با موضوعات طنز، بیشترین رای مردمی را از آن خود کند و در صدر این سریال‌ها، پس از یک برنامه کودک روزپخش که به واقع در زمره سریال‌های تلویزیونی نمی‌گنجید قرار بگیرد. در برنامه مذکور کامران تفتی بازیگر نقش جلال در سریال «آرام می‌گیریم» نیز با رای مردم در صدر بازیگران قرار گرفت و جایزه بهترین بازیگر مَرد سال تلویزیون را از آن خود کرد.

«آرام می‌گیریم» قصه‌ای خانوادگی ـ اجتماعی را روایت می‌کرد که طی آن به معضلات دامن‌گیر خانواده‌ها و بالطبع جامعه پرداخته می‌شد. در این سریال علاوه بر فضای اجتماعی، خطوطی پُررنگ و تاثیرگذار از زندگی شخصی و حرفه‌ای یکی از سرداران سپاه و چند پاسدار نیز روایت می‌شد که در جهت حفظ امنیت مرزها اقدامات ارزنده‌ای انجام می‌دادند. در این خط قصه، شخصی به نام مجتبی با درجه سرگردی حضور داشت که زندگی خانوادگی او نیز با توجه به شیرینی و عشق والایی که داشت تبدیل به محبوب‌ترین خط قصه سریال شد. چنانکه با شهادت این شخصیت محبوب مخاطبین سریال، در کامنتها و اظهارنظرهای مختلف با اندوه و ناراحتی عمیق نسبت به شهادت مجتبی فامنین واکنش نشان دادند.

آتیلا پسیانی، هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، لیلا اوتادی، آشا محرابی، علی اوسیوند، مجید صالحی، کامران تفتی، میرطاهر مظلومی، مهدی سلوکی، لعیا زنگنه، کاظم بلوچی، نسرین مقانلو، حسن جوهرچی، شهرزاد کمال‌زاده، نگار عابدی، محمد فیلی، مونا فرجاد، حمید هدایتی، نسرین نکیسا، محمود مقامی، مجید اکبری، محدثه قبادی، ارسلان قاسمی، مهدی ماهانی، بهزاد رحیم‌خانی، شهربانو موسوی، سعید هرودبارکی، حسین اکبری، شیما نیک‌پور و... از نقش آفرینان این مجموعه ماندگار بودند.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها