فرمانده سپاه «کربلا» استان مازندران:

آمریکا با ترویج فرهنگ سپاه مخالف است

سردار «محمد حسین بابایی» گفت: کسانی همچون آمریکا که با سپاه مخالف هستند، در واقع با ترویج فرهنگ سپاه مخالفند؛ چرا که عزتی که داریم به‌خاطر اعتقادات و ارزش‌های ما است.
کد خبر: ۲۳۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ - 30April 2017

آمریکا با ترویج فرهنگ سپاه مخالف استبه گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار «محمد حسین بابایی فرمانده سپاه «کربلا» مازندران ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران ورزشی استان مازندران که به‌ مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار برگزار شد، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی (ره) برای پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تشکیل شده است.

سردار بابایی فاصله گرفتن از فرهنگ و راه امام راحل را علت مشکلات 38 ساله کشور دانست و تصریح کرد: کسانی همچون آمریکا که با سپاه مخالف هستند در واقع با ترویج فرهنگ سپاه مخالفند چرا که عزتی که داریم به‌خاطر اعتقادات و ارزش‌های ما است.

وی با اشاره به تأثیرات مثبت سپاه درعرصه های امنیت، اقتصاد و فرهنگ، اظهار کرد: سپاه در عرصه سیاست  نیز نظر خود را اعلام می‌کند.

فرمانده سپاه «کربلا» استان مازندران افزود: همچنین سپاه در دفاع مقدس روش جدیدی را در عملیات جنگی پدید آورد که تاکنون در هیچ یک از ارتش‌های جهان دیده نشده است.

وی به توسعه ابعاد مختلف بسیج در جامعه اشاره کرد و افزود: مسئولیت ما در بسیج ورزشکاران حفظ تدین، ارزش‌های انقلابی و نشر آن به ورزشکاران است.

فرمانده سپاه «کربلا» استان مازندران با بیان اینکه اگر بخواهیم اقشار بسیج را طبقه‌بندی کنیم بسیج ورزشکاران در رتبه عالی قرار دارد، اظهار داشت: معرفت و جوانمردی ورزشکاران ما قابل تحسین است و باید از برنامه‌های اجراشده در سال‌های قبل توسط بسیج ورزشکاران پشتیبانی و حمایت کرد.

وی افزود: بسیج ورزشکاران باید در جهت مذهبی و اسلامی کردن فرهنگ ورزش‌ها سنجیده عمل نماید و در این راه با تغییر دادن انگیزه‌ها، میادین ورزشی را به سمت و سوی مذهب و تدین سوق بدهد.

سردار بابایی  با بیان اینکه  در سال گذشته به قهرمانان توجه زیادی داشتیم چرا که معتقدیم قهرمانی پایه پهلوانی است، گفت: ترویج ورزش و فرهنگ ورزش کردن در اصول کاری ما قرار دارد.

فرمانده سپاه «کربلا» استان مازندران در پایان از اجرای دو پروژه مهم ورزشگاه جویبار و نوشهر  خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم این پروژه‌ها با نگاه دقیق، سرعت‌العمل و صادقانه‌ و بدون کم‌فروشی که در امور اجرایی داریم زودتر به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار