نمایشگاه کتاب - 20

حضور «رضا رسولی» با دو عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب تهران

«رضا رسولی» نویسنده ادبیات دفاع مقدس، با کتاب‌های «روایت ناتمام» و «سه راه سرگردون» در سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران حضور می‌یابد.
کد خبر: ۲۳۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ - 01May 2017
حضور «رضا رسولی» با دو عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب تهرانبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «رضا رسولی» نویسنده حوزه ادبیات دفاع مقدس در سی‌امین نمایشگاه کتاب با دو کتاب «روایت ناتمام» و «سه راه سرگردون» حضور خواهد داشت.

«روایت ناتمام» درباره شهید «منصور ستاری» بوده که توسط موسسه روایت فتح منتشر شده است. این کتاب سیزدهمین جلد از مجموعه «از چشم ...» است که به زندگی شهید ستاری از زبان شهید، خانواده و دوستان وی می‌پردازد. کتاب «سه راه سرگردون» نیز با موضوع اقتصاد مقاومتی نوشته شده و توسط «نشر مانا» منتشر شده است.

علاوه بر این، 10 عنوان کتاب که در بین سال‌های 1378 تا 1395 نوشته و منتشر شده است در این نمایشگاه به مخاطبان و علاقه‌مندان این نویسنده عرضه خواهد شد. «شناسایی»، «سخاوت سرشار»، «سلام بر سحر»، «شهید هادی طباطبایی» از جمله آثار رضا رسولی است که به چاپ چندم رسیده‌اند و در نمایشگاه کتاب تهران به فروش خواهند رسید. رمان «شهداد» نیز از جمله آثار رسولی است که با موضوع خدمات ستاد عتبات عالیات منتشر شده است.

همچنین غرفه فرهنگ‌سرای کتاب در نمایشگاه کتاب تهران، نشستی با موضوع «معرفی کتاب روایت ناتمام» برگزار خواهد کرد.

سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار