در ادامه پیگیری رسیدگی به مسائل معیشتی کارکنان ارتش؛

امیر پوردستان از پروژه‌های چیتگر و شهید بهشتی ارتش بازدید کرد

در راستای ارتقای سطح معیشت کارکنان آجا، جانشین فرمانده کل ارتش به همراه هیئتی برای بار دوم و برای پیگیری کارهای انجام شده، از پروژه‌های چیتگر و شهید بهشتی ارتش بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.
کد خبر: ۲۳۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸ - 03May 2017

امیر پوردستان از پروژه‌های چیتگر و شهید بهشتی ارتش بازدید کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» جانشین فرمانده کل ارتش ضمن بازدید از میزان پیشرفت واحدهای مسکونی در حال ساخت پروژه‌های چیتگر و شهید بهشتی آجا، پیشرفت‌های حاصل شده در این پروژه‌ها را نسبت به بازدید قبلی مورد بررسی قرار داد.

امیر پوردستان در این بازدید به ارائه گزارش روند رسیدگی به مسائل معیشتی کارکنان ارتش به فرماندهی معظم کل قوا اشاره کرد و گفت :یکی از مواردی که بنده باید بطور مرتب به دفتر معظم له گزارش کنم، وضعیت پروژه‌های چیتگر و شهید بهشتی بنیاد تعاون آجا است، لذا انتظار این است در سایه تلاش، کار و سازندگی مستمر شما شاهد پیشرفت این پروژه‌ها و حل بخشی از مشکل معیشتی کارکنان در زمینه مسکن باشیم.

مسئولین این پروژه‌ها نیز در این بازدید گزارش‌های لازم از روند رشد و پیشرفت کار در پروژه‌های چیتگر و شهید بهشتی را به جانشین فرمانده کل ارتش ارائه دادند.

شایان ذکر است امیر سرتیپ پوردستان در تاریخ 5 دی 1395 نیز از پروژه‌های چیتگر و شهید بهشتی بنیاد تعاون ارتش بازدید کرده بود.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها