نمایشگاه کتاب -62/ مسئول فروش غرفه دارخوین در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مخاطبان به دنبال کتاب‌های ارزان و کم حجم هستند

احمدی گفت: غالب مخاطبان به دنبال کارهای کوتاه و کم‌حجم هستند که هدف‌گذاری انتشارات دارخوین نیز انتشار اینگونه آثار است.
کد خبر: ۲۳۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ - 06May 2017
مخاطبان به دنبال کتاب‌های ارزان و کم حجم هستند

«جان‌مراد احمدی» مسئول غرفه نشر دارخوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با اشاره به عرضه 409 عنوان کتاب در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار داشت: بیش از 300 عنوان کتاب در این غرفه مربوط به کتاب‌های دفاع مقدس است.

وی با اشاره به عناوین تازه منتشر شده این انتشارات گفت: مجموعه مدافعان حرم مجموعه‌ای 27 قسمتی است که تاکنون 6 قسمت آن منتشر شده است و شامل شهدای مدافع حرم استان اصفهان می‌شود. کتاب «مادران و پسران» خاطرات مادر شهیدان امینی‌نور و کتاب سه جلدی «آنچه در طلائیه گذشت» و «آنچه در شلمچه گذشت» از جمله عناوین جدید دیگرمان هستند.

احمدی مجموعه مدافعان حرم را از آثار پرفروش این انتشارات دانست و افزود: این مجموعه کتاب شامل خاطرات شهدا از زمان ولادت تا شهادت آنان است. همچنین مجموعه کتاب‌های جیبی، قرار است 400 شهید را معرفی کند که تاکنون 75 قسمت آن به چاپ رسیده از دیگر عناوین پرفروش است.

مسئول فروش غرفه دارخوین با اشاره‌ای به سلیقه مخاطبان کتاب دفاع مقدس بیان داشت: غالب مخاطبان به دنبال کارهای کوتاه و کم‌حجم هستند، هدف‌گذاری ما نیز حول محور این موضوع است. قیمت و حجم بالا معمولا باعث کم شدن مخاطب می‌شود.

وی مشکل اصلی کتاب‌های حوزه دفاع مقدس را نبود شبکه توزیع مناسبت دانست و گفت: وجود مرکز پخش مرکزی به همت مجمع ناشران دفاع مقدس می‌تواند در حل این مشکل موثر باشد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها