با حضور امیر حیدری انجام شد؛

الحاق 12 فروند بالگرد بازآماد شده به ناوگان هوانیروز ارتش

12 فروند از انواع بالگردهای رزمی و پشتیبانی ارتش صبح امروز در پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان و با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش به یگان بالگردی نزاجا ملحق شد.
کد خبر: ۲۴۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ - 22May 2017

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، صبح امروز و در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، 12 فروند بالگرد بازآماد شده ارتش در پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان، با حضور امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نزاجا به ناوگان هوانیروز ملحق شد.

براساس این گزارش، انواع بالگردهای پشتیبانی، رزمی، تهاجمی و ترابری شنوک، 214، کبرا، و بالگرد شناسایی جت رنجر پس از الحاق در این پایگاه، پروازهای تکمیلی آزمایش خود را با موفقیت به اجرا درآوردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم با اشاره به توانمندی‌های متخصصان بالگردی نزاجا گفت: نیروی زمینی توانایی بازآماد بالگردهای خود را داشته و تلاش می‌کند تا منویات فرمانده معظم کل قوا را مبنی بر اهمیت نهضت قطعه سازی و ارتقای سامانه‌های اویونیکی، الکترونیکی و تسلیحاتی بالگردها به نحو احسن انجام دهد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده هوانیروز و فرمانده پایگاه چهارم و با اشاره به اینکه هوانیروز امروز تنها متعلق به نیروی زمینی نیست، اظهار داشت: هوانیروز امید ملت و کشور است و بازوی نظام و پا در رکاب رهبری معظم است.

سرهنگ ستاد خلبان «علی عفیف» فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از نحوه عملکرد این پایگاه در حوزه تعمیر و نگهداری سامانه‌های بالگردی پرداخت.

گفتنی است در این مراسم فرمانده هوانیروز، ارشد نظامی استان اصفهان، استاندار اصفهان و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان حضور داشتند.
 
الحاق 12 فروند بالگرد بازآماد شده به ناوگان هوانیروز ارتش 
الحاق 12 فروند بالگرد بازآماد شده به ناوگان هوانیروز ارتش
 
انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار