سردار منتظر المهدی:

حفظ حرمت و تعظیم شعائر ماه رمضان مستلزم همکاری و اهتمام شهروندان است

سخنگوی نیروی انتظامی بر حفظ حرمت و تعظیم شعائر ماه رمضان تأکید کرد و تحقق این مهم را مستلزم همکاری و اهتمام بیش از پیش همه شهروندان دانست.
کد خبر: ۲۴۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ - 27May 2017
حفظ حرمت و تعظیم شعائر ایام رمضان مستلزم همکاری و اهتمام شهروندان
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «سعید منتظر المهدی» سخنگوی نیروی انتظامی، ضمن تبریک ماه میهمانی خدا، بر پاسداشت و حفظ حرمت و تعظیم شعائر این ایام گرانقدر تأکید و تحقق این مهم را مستلزم همکاری و اهتمام بیش از پیش همه شهروندان دانست.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مراتب خویشتنداری، تحکیم پیوندهای ایمانی و گسترش ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای دینی به ویژه عفاف و حجاب در محیط‌های عمومی، با دقت بیشتری از سوی همگان صورت گیرد و مسافران و بیماران و تمام کسانی که دارای عذر شرعی هستند از خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات در ملاء عام جدا خودداری کنند. بدیهی است با معدود افرادی که احتمالا به نحو مشهودی هنجارشکنی کنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

سردار منتظر المهدی عنوان کرد: متصدیان هتل‌ها، میهمان‌پذیرها، رستوران‌های بین راهی، پایانه‌ها، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه آهن با اخذ مجوز از مراجع ذیربط و ضمن رعایت شئون اسلامی و البته پوشش فضای خود می‌توانند به مسافران خدمت ارائه دهند. فعالیت سایر رستوران‌ها نیز نیم ساعت قبل از افطار تا سحر بلامانع است.

وی تصریح کرد:‌ همکاران من در پلیس راهنمایی و رانندگی در این ایام نسبت به تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه، به ویژه زمان افطار و شب‌های قدر اقدامات لازم را به عمل می‌آورند.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار