مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران تشریح کرد؛

تدابیر ویژه بسیج شهرداری تهران در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

مهدی بابایی ضمن تشریح برنامه‌های این سازمان در مراسم بزرگداشت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، از آمادگی لازم برای استقبال از شرکت‌کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال امام خبر داد.
کد خبر: ۲۴۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ - 30May 2017
تدابیر ویژه بسیج شهرداری تهران در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره)

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «مهدی بابائی» مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با تشریح برنامه های این سازمان در مراسم بزرگداشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: به منظور ایجاد هماهنگی های لازم برای برگزاری بیست و هشتمین مراسم بزرگداشت امام(ره)، از هفته های گذشته، چندین جلسه و مانور توجیهی و آموزشی برای فرماندهان و معاونین بسیج شهرداری تهران برگزار شده است تا با هماهنگی و آمادگی کامل، برنامه های تنظیم شده این سازمان هر چه منسجم‌تر انجام پذیرد.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: برخلاف سال‌های گذشته که مراسم از ساعت ٩ صبح تا 11 برگزار می‌شد، امسال به‌دلیل روزه‌دار بودن مردم و گرمی هوا عصر 14 خرداد در حرم امام(ره) برگزار می‌شود.

بابائی افزود: با توجه به آن که در مراسم امسال قریب 250 هزار نفر از استان‌هایی نظیر قم، البرز، اصفهان، مرکزی و سمنان حضور خواهند یافت، بسیج شهرداری تهران همانند سال‌های گذشته با عشق و ارادت به بنیانگذار کبیر انقلاب مسئولیت راهنمایی زائران را بر عهده خواهد داشت.

وی با بیان آنکه بسیج شهرداری تهران جهت راهنمایی و هدایت زائرین مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) تدابیر ویژ ه ای در نظر گرفته است، ابراز داشت: به جهت خدمت رسانی بیشتر به زائرین در این مراسم، از ساعت 14 روز چهاردهم خرداد، بیش از 30 اکیپ گشت‌زنی موتوری و بیش از 300 نفر از بسیجیان شهرداری تهران در بیش از 60 غرفه راهنمای زائر ماموریت هدایت و راهنمایی گمشدگان را عهده‌دار خواهند بود که این غرفه ها و اکیپ‌های گشت‌زنی تا ساعت 23 به ماموریت خود ادامه خواهند داد.

بابائی تصریح کرد: بسیج شهرداری تهران علاوه بر مأموریت راهنمای زائر، ماموریت توزیع بیش از 60 هزار بسته پذیرایی بین زائرین را نیز برعهده خواهد داشت و همزمان با اذان مغرب و زمان افطار، پنج حوزه بسیج شهرداری تهران در 5 عرصه پهنه حرم مطهر امام(ره) ماموریت پذیرایی در ایستگاه های صلواتی مستقر، اقدام به توزیع بسته ها خواهند کرد.

وی اکران 18 طرح با موضوع فرمایشات امام راحل(ره) در حوزه استکبار ستیزی و اقتصاد مقاومتی در محدوده حرم مطهر و سطح شهر تهران را از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج شهرداری تهران در ایام ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: حضرت امام یکی از شخصیت‌های بی‌نظیر کشور ما، جهان و تاریخ اسلام است و بزرگداشت ایشان به منظور حفظ ارزش ها و باورهای انقلاب اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است و ما مفتخر هستیم که مجموع این عملیات با حضور بیش از 500 نفر از بسیجیان شهرداری تهران صورت می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران حضور در مراسم سالگرد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران را یک توفیق برشمرد و اذعان داشت: ما به آرمان های امام مدیون و بدهکار هستیم و خدمت به زوار ایشان که به ما بسیجیان واگذار شده است، را یک توفیق الهی می‌دانیم.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار