پس از ۲۶ سال فراق؛

مادر شهید «شمس‌الله بابایی» به فرزندش پیوست

مادر شهید «شمس‌الله بابایی» از سربازان شهید شهرستان ماهشهر دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندش پیوست.
کد خبر: ۲۴۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ - 30May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، مادر شهید «شمس‌الله بابایی» از سربازان شهید شهرستان ماهشهر دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندش پیوست.

«زهرا عبدالهی» مادر شهید «شمس‌الله بابایی» در روز (یکشنبه هفتم خرداد ماه) مقارن با دومین روز از ماه مبارک رمضان سال 1438 هجری قمری در سن 75 سالگی به دیدار معبود شتافت.

پیکر پاک مادر شهید «شمس‌الله بابایی» از سربازان شهید شهرستان ماهشهر امروز با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان و مدیران ادارات و نهادهای دولتی تشییع شد.

در این مراسم همچنین جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان دوران دفاع مقدس و بسیجیان حضور داشتند و پیکر این مادر شهید را تشییع کردند.

جمعی از دانشجویان، روحانیون و طلاب علوم دینی نیز در آیین تشییع پیکر مطهر مادر شهید «شمس‌الله بابایی» از سربازان شهید شهرستان ماهشهر حضور داشتند و به این مادر شهید ادای احترام کردند.

پس از برگزاری آئین تشییع، پیکر پاک مادر شهید «شمس‌الله بابایی» در آرامگاه ابدیش در باغ رضوان بندر ماهشهر آرام گرفت.

سرباز شهید «شمس‌الله بابایی» فرزند «حمدالله» در تاریخ یکم فروردین ماه سال 1349 در ماهشهر دیده به جهان گشود. این دلیرمرد بندری که سرباز وظیفه سپاه پاسداران بود در تاریخ 30 اسفند ماه سال 1370 در حین خدمت به شهادت رسید.

سرباز شهید «شمس‌الله بابایی» در منطقه قصرشیرین کرمانشاه آسمانی شد و هنگام شهادت 21 سال سن داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار