امشب صورت گرفت؛

دیدار سرلشکر رضایی با خانواده سردار شهید «شعبان نصیری»

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس امشب با خانواده سردار شهید مدافع حرم «شعبان نصیری» دیدار کرد.
کد خبر: ۲۴۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴ - 30May 2017
دیدار سرلشکر رضایی با خانواده سردار شهید «شعبان نصیری»به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در منزل سردار شهید «شعبان نصیری»، شهادت این سردار مدافع حرم را به خانواده ایشان تبریک و تسلیت گفت.
 
فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس ضمن گفتگوی صمیمانه با خانواده سردار شهید نصیری گفت: خداوند نمی‌خواهد یاران مجاهد حضرت اباعبدالله (ع) با مرگ طبیعی به دیدارش بروند. حاج شعبان نصيری در آخرین روز از ماه شعبان، پاداش ایثارگری‌هایش را از حضرت حق دریافت کرد و ان‌شا‌ءالله بر سر سفره حضرت ثارالله (ع) حاضر باشند و با شهدای کربلا محشور شوند.
 
سرلشکر رضایی با تمجيد از تلاش‌های شهید شعبان نصيری در کادرسازی نیروهای سپاهی، مخصوصا در سپاه کرج افزود: ایشان روحيه‌ای سرشار از حس مسئولیت و پشتکار داشت و شهادت پاداش این مردان خداست.
 
گفتنی است؛ سردار شهید حاج شعبان نصیری، پس از 35 سال مجاهدت و جانبازی، در غرب شهر موصل در نبرد با تروریست‌های تکفیری، به فیض شهادت نائل آمد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها