امام در کلام شهدای کرمان (1)

پیروی از ولایت و رهبری پیام اصلی شهدا

ˈپیروی از امام و انسجام حول این محور اصلی‌ترین پیام شهدا به ملت ایران است، که این عشق به ولایت در جای‌جای وصیتنامه‌های شهدا موج می‌زند.
کد خبر: ۲۴۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ - 31May 2017
پیروی از ولایت و رهبری پیام اصلی شهدا
به گزارش دفاع پرس از کرمان، در آستانه چهاردهم خردادماه بیست و هشتمین سالروز عروج ملکوتی حضرت امام روح‌الله (ره) گریزی به بخشی از وصیتنامه‌ شهدای لشکر 41 ثارالله زدیم، که بخشی از این وصایا به موضوع ولایت فقیه و لزوم اطاعت از ولی‌فقیه مربوط می‌شود.
 
در ادامه ولایت فقیه در کلام شهدا را بازگو می کنیم.
 
بخشی از وصیتنامه شهید احمد محمدی

همچون امام صبور باشید

پدر و مادر و خانواده عزیز ومهربان! اول سخن با شماست، برای من گریه و زاری نکنید و طاقت بیاورید. همچون امام که فرزند عزیز خود را از دست داد و در خود لرزشی ایجاد نکرد. پدر و مادر و خواهران و برادران عزیز و مهربانم، جامعه‌ای که بخواهد حکومت الله را در خود نگه دارد باید خون بدهد باید با دادن فرزند خود درخت اسلام را آبیاری کند.

امام را تنها نگذارید

از شما مسلمانان می‌خواهم امام را تنها نگذارید، از این سنگر آزادی و عدالت و حامی مستضعفان حمایت کنید و دست در دست هم با وحدت آهنین خود و استوار برخیزید و امرجهاد خود را به‌جای آورید و از جنگ و شهادت نهراسید و بر شیطان‌های غرب و شرق و اسرائیل جنایتکار بشورید و دست این خون‌آشامان را از سر مقرهای اسلامی کوتاه کنید.

اگر امام فرمانی صادر کرد بر همه واجب است از آن اطاعت کنند

من شما را به تقوا وصیت می‌کنم و از تمام برادران و خواهران می‌خواهم حالا که لشکر اسلام به رهبری امام خمینی به سوی الله پیش می‌رود اسلحه فتاده من را بردارید و در هر زمینه‌ای که می‌توانید در راه پیروزی اسلام قدم بردارید. همیشه در ذهن شما باشد که ولایت فقیه مختص امام است و اگر امام فرمانی صادر کرد بر همه واجب است از آن اطاعت کنید.

بخشی از وصیت نامه شهید حسن ایرانمنش

دست از یاری امام که نایب به حق امام زمان (عج) است برندارید

هم اکنون نیز بایستی از دادن شهید و مجروح و اسیر نترسیم و اینقدر شهید می‌دهیم تا امام زمان (عج) بیاید. دست از یاری امام که نایب به حق امام زمان (عج) است برندارید و در راه اسلام از هیچ چیز مضایقه نکنید که امروز هرگونه سستی خیانت بزرگ به اسلام است.

همیشه از خدا بخواهید که وجود پر برکت امام را برای محرومان حفظ کند 

ای پدر و مادر عزیز! می‌دانم که فرزند خوبی برای شما نبودم و لیاقت پدر و مادری عزیز و مهربان چون شما را نداشتم، امیدوارم که با رفتن من بردبار و شکیبا باشید و مرا ببخشید و همیشه خدا را شکر کنید که از نعمت وجود پر برکت امام شما را برخوردار کرده و دست از یاری این ابرمرد تاریخ برندارید و همیشه در نمازها و دعاها از خدا بخواهید که وجود پر برکت او را تا ظهور حضرت مهدی (عج) برای تمامی محرومان جهان حفظ کند و از شما می‌خواهم که با کسانی که با انقلاب ضد هستند گفت‌وگو نکنید.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار