«محمدجعفر محبیان»، جانباز دوران دفاع مقدس آسمانی شد+ تصاویر

محمدجعفر محبیان معروف به «جعفر شاطر غلام» از جانبازان دوران دفاع مقدس پس از تحمل سالها درد و رنج ناشی از جنگ تحمیلی درگذشت.
کد خبر: ۲۴۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ - 31May 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محمدجعفر محبیان معروف به جعفر شاطر غلام از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و پیرغلامان اهل بیت پس از تحمل سالها درد و رنج دوران دفاع مقدس به ملکوت اعلی پیوست و آسمانی شد. پیکر مطهر این جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس امروز(چهارشنبه) با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و عموم مردم از امامزاده قاسم(ع) دربند تشییع و در بهشت زهرا(س) تهران به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم یادبود این جانباز دوران دفاع مقدس فردا(پنجشنبه) از ساعت 12 الی 14 در مسجد گیاهی واقع در میدان تجریش, خیابان شهید ملکی برگزار خواهد شد

برپایه این گزارش, محمد جعفر محبیان در تمام مدت حضورش در جبهه در عملیات‌های زیادی از جمله بیت‌المقدس، نصر4، والفجر8، والفجر10، کربلای 5 و.... در سمت مدیر تدارکات حضور داشته است.در سال 91 کتابی در خصوص خاطرات حضور  محمدجعفر محبیان در دوران دفاع مقدس  با عنوان «جعفر شاطر غلام» توسط انتشارات فاتحان به چاپ رسیده بود که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.
 
«محمدجعفر محبیان»، جانباز دوران دفاع مقدس آسمانی شد+ تصاویر 
«محمدجعفر محبیان»، جانباز دوران دفاع مقدس آسمانی شد+ تصاویر 
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها