عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن:

برنامه امام خمینی(ره) آمریکا و رژیم صهیونیستی را به هراس انداخت

محمد البخیتی گفت: امام خمینی از طریق انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه دنیا را تکان داد با طرح و برنامه‌ای که در حوزه رهبری سیاسی داشت، موجب هراس آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز شد.
کد خبر: ۲۴۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ - 03June 2017
برنامه امام خمینی(ره) آمریکا و رژیم صهیونیستی را به هراس انداختبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی أنصارالله یمن در آستانه سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به تشریح ابعاد شخصیتی و منظومه فکری و سیاسی امام و تاثیر افکار ایشان بر تحولات منطقه پرداخت.

وی در همین راستا بیان داشت: امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، مردی بزرگ و از سلاله نبوی بودند. ایشان حرکتی را آغاز کرده و آن را به اوج رساندند. پس از انقلاب اسلامی توانستند کشور و دولتی اسلامی را برپا کنند؛ امام خمینی از طریق انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه دنیا را تکان دادند، با طرح و برنامه ای که در حوزه رهبری سیاسی داشت، موجب هراس و ترس آمریکا و اسرائیل نیز شدند. امام خمینی علاوه بر رهبری سیاسی، به دلیل اعتماد زیادی که به خداوند داشت، انقلاب و دولتی اسلامی را ایجاد کرد که مایه فخر و مباهات مسلمانان است.

این عضو دفتر سیاسی انصارالله اضافه کرد: جنبش های جهادگر، دشمنان امت اسلامی را ذلیل و خوار کرده اند. امام خمینی به عنوان بزرگترین رهبر، حامل بهترین نظریه نشأت گرفته از قرآن در مقابل یهود و مسیحیان بود. ایشان طبق هدایت های خداوند در حوزه دینی کمال یافتند؛ برای تبیین شخصیت امام، یادآوری چند عبارت از ایشان لازم است که فرمودند «معیارهای ما باید الهی باشند»، «اسرائیل غده سرطانی است که باید نابود شود» و خطاب به مردم ایران نیز بیان کردند که «بر خدا توکل و به او اعتماد کنید. زیرا با اعتماد بر خدا قادر به پیروزی هستیم و می توانیم روی پای خود بایستیم».

محمد البخیتی افزود: امام خمینی (ره) امت اسلامی را به وحدت در مقابله با دشمنان فراخواندند و روز جهانی قدس را در همین راستا مطرح کردند که در اکثر کشورهای اسلامی مورد استقبال قرار گرفت و به ندای ایشان لبیک گفتند تا بدین صورت امت اسلامی در برابر مکر و حیله دشمنان بیدار و هوشیار باشند. ما یمنی ها دعوت امام خمینی برای احیاء روز جهانی قدس را لبیک گفته و تا آزادسازی قدس از غده سرطانی اسرائیل، با آگاهی و بصیرت روز قدس را گرامی و زنده خواهیم داشت.

بلاشک انقلابی که امام خمینی ایجاد کردند آغازی بود برای نصرت مستضغفان در سراسر سرزمین های اسلامی و حقیقتا این انقلاب در کنار مستضعفان در جای جای جهان ایستاده است. انقلاب اسلامی علاوه بر حمایت و پشتیبانی از حزب الله لبنان و مقاومت و جهاد اسلامی در فلسطین، از جنبش ها و حرکت های آزادی بخش و استقلال طلب مستضعفان بیدار و هوشیار و بصیر در منطقه و در عالم اسلامی نیز حمایت کرده و به ندای آن ها پاسخ داده است.

عضو ارشد انصارالله یمن در پایان در خصوص تاثیر انقلاب های منطقه در سال های اخیر از انقلاب اسلامی و افکار امام خمینی نیز عنوان کرد: انقلاب ها و تحولاتی که در سال 2011 میلادی  در برخی کشورهای عربی رخ داد، امتداد انقلاب امام خمینی نبود بلکه یک انقلاب مربوط به اخوان المسلمین بود و منطقه را به سمت مشکلاتی سوق داد ولی به لطف خداوند در یمن از سال 2004 میلادی یک انقلاب بر مبنا و محور قرآن کریم شکل گرفت که با استمداد و الهام از نظریات و افکار امام خمینی در برابر دشمنان ایستاد و با آنها مقابله کرد.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار