سخنرانی امام خامنه ای در سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی (ره) آغاز شد

رهبر معظم انقلاب در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به ایراد سخنرانی پرداختند.
کد خبر: ۲۴۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷ - 04June 2017
سخنرانی مقام معظم رهبری در مرقد مطهر امام خمینی (ره) آغاز شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، سخنرانی حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (یکشنبه) در اجتماع عظیم و پرشکوه قشرهای مختلف مردم در حرم مطهر امام خمینی (ره)، آغاز شد.
 
مهمترین محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:

بحث امروز من عمدتا چند نکته است درباره امام بزرگوار و انقلاب؛ اگر مجالی در پایان صحبت پیدا شد، یک سخن کوتاهی هم درباره مسائل سیاست داخلی و مسائل سیاست خارجی عرض خواهم کرد.

البته در باب امام، درباره این مرد بزرگ در طول این سال‌ها سخنان زیادی را افراد مطلع بیان کرده‌اند، ولی اولا آنچه که در باب امام و انقلاب که اینها به هم گره خورده‌اند؛ یاد امام از نام انقلاب جدا نیست، آنچه که در این باب گفته شده، همه مسائل مربوط به امام و انقلاب نیست؟ ناگفته هایی وجود دارد که باید به مرور در ذهنیت جامعه قرار گیرد. ثانیا آنچه که درباره امام گفته شده، باید به مرور تکرار شود، چون اگر حقیقتی بارها تکرار نشود، گمان تحریف این حقیقت به مرور وجود دارد.

جوان‌ها دوران حماسه‌های بزرگ را مشاهده نکرده‌اند، ندیده‌اند؛ دوران پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، دوران حرکات عظیم و مجاهدت‌های بزرگ در مقابل تجزیه طلبان را، اینها را جوان ها شنیده اند لذا لازم است برای انه ابیشتر توضیح داده شود

این خبر در حال تکمیل است... 
نظر شما
پربیننده ها