کارشناس مسائل سیاسی:

آمریکا می‌خواهد ایران را به 3 بخش تقسیم کند/ فعالیت 73 ماهواره وهابی دینی علیه انقلاب اسلامی

«سیدافقهی» گفت: نباید بگذاریم جلاد جای شهید را بگیرد، دیدیم در جریان انتخابات برای کسب یک رأی چه حقایقی وارونه جلوه داده شد و چه مسائلی مطرح شد.
کد خبر: ۲۴۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱ - 05June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «سیدهادی سیدافقهی»، کارشناس مسائل سیاسی عصر امروز در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد اظهار کرد: تداوم هر انقلابی در جهان نیازمند مکتب، امت و امام است.

وی افزود: انگیزش و انگیختگی مردم مولود 3 مؤلفه مذکور است و انقلابی که برآمده از این 3 مؤلفه است به راحتی شکسته نمی‌شود.

کارشناس مسائل سیاسی منطقه گفت: پس از آغاز جنبش‌های بیداری اسلامی باید پرسید که چرا اخوان‌المسلمین بیش از یک سال و نیم در مصر دوام نیاوردند؟ مردم لیبی هم قیام کردند و قذافی را سرکوب کردند ولی در حال حاضر حکومت ملوک‌الطوایفی در لیبی حاکم است و همچنان بی‌ثبات است.

وی با اشاره به وضعیت کشور یمن تصریح کرد: انصارالله با حضور در این کشور نزدیک به 2 سال و نیم است که عربستان سعودی را درگیر این کشور کرده است ولی هنوز سعودی‌ها نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند.

افقهی یادآور شد: عربستان درصدد استقرار اسلام وهابی و سعودی در کشور یمن بود ولی موفق نشد، بنابراین تجربه انقلاب اسلامی باید به همه کشورها منتقل شود و بر 3 مؤلفه انقلاب باید تأکید شود.

وی عنوان داشت: نباید بگذاریم جلاد جای شهید را بگیرد، دیدیم در جریان انتخابات برای کسب یک رأی چه حقایقی وارونه جلوه داده شد و چه مسائلی مطرح شد؛ برای منحرف کردن انقلاب اسلامی و آلوده کردن جوانان به سرگرمی‌های مبتذل اتاق‌های جنگ تشکیل شده است.

کارشناس مسائل سیاسی منطقه متذکر شد: داعش دور تا دور کشور ما حضور دارد ولی نتوانست کاری در کشور ما کند، داعش به راحتی می‌توانست از مرزهای عراق، پاکستان و افغانستان وارد ایران شود ولی به برکت مؤلفه‌های انقلاب اسلامی این اتفاق نیفتاد.

وی اذعان داشت: بیش از 73 ماهواره وهابی دینی بر علیه انقلاب اسلامی به صورت شبانه‌روز و به زبان‌های مختلف در حال فعالیت است ولی به برکت مؤلفه‌های انقلاب اسلامی انسجام خود را حفظ کرده است.

افقهی بیان کرد: آمریکا برای طراحی خاورمیانه جدید 4 هدف را مشخص کرده تا ایران را به 3 بخش ایران، کردستان و بلوچستان تقسیم کند، همچنین عراق نیز از طریق جنگ به چندین کشور تقسیم شده تا تسلیم این نقشه شوند و رژیم صهیونسیتی بتواند اقتدار خود را حفظ کند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها