مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان خوزستان خبر داد؛

اعزام بیش از هفت میلیون دانش آموز به اردوهای راهیان نور در یکسال گذشته

سردار «محمد علی‌پور» گفت: تا سال ۸۹ تنها یک میلیون و ۸۶۰ هزار دانش آموز در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کرده بودند، اما با افزایش ۱۰ درصدی، این رقم درسال ۹۵ به بیش از ۷میلیون و ۲۰ هزار نفر رسیده است.
کد خبر: ۲۴۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ - 08June 2017
دریکسال گذشته بیش از 7میلیون دانش آموز راهیان نور از مناطق عملیاتی بازدیدنمودند سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان صبح امروز (پنج‌شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی اظهارداشت: تا سال ۸۹ تنها یک میلیون و ۸۶۰ هزار دانش آموز در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کرده بودند، اما با افزایش ۱۰ درصدی، این رقم درسال ۹۵ به بیش از ۷میلیون و ۲۰ هزار نفر رسیده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، عامل موفقیت اردوهای راهیان نور را فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری و گرایش نسل جوان به مقوله‌ی دفاع مقدس دانست.

وی، نقش رسانه‌ها و برنامه‌ریزی خوب وسنجیده‌ی آموزش وپرورش را در اردوهای راهیان نور بسیار با اهمیت دانست و گفت: تمام مشکلات این اردوها می‌تواند با اطلاع رسانی دقیق و به موقع توسط رسانه‌ها مرتفع شود.

سردار علی‌پور میانگین موفقیت‌های اردوهای راهیان نور را بالای ۸۰ درصد دانست و خاطرنشان کرد: با ارزیابی‌های دقیق، تلاش می‌کنیم این موفقیت‌ها را به صددرصد برسانیم، چرا که معتقدیم استان خوزستان و دیگر مناطق عملیاتی این ظرفیت را دارند که بتوانند محتوا و فرهنگ دفاع مقدس را بصورت عینی به نسل جدید منتقل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار