حجت‌الاسلام انصاری:

وحدت نیروهای نظامی ایران عامل هراس دشمنان شده است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: وحدت و یکپارچگی نیروهای نظامی ما عاملی است که باعث شده دشمنان از ما هراس داشته باشند.
کد خبر: ۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱ - 27August 2013

وحدت نیروهای نظامی ایران عامل هراس دشمنان شده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس،حجتالاسلام محمدعلی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه در مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت گفت: باید از همه شهدا به ویژه شهدای دولت یاد کرد و بدون شک ایمان و اخلاص شهید رجایی و شهید باهنر و همۀ شهدا نام آنان را در صفحۀ تاریخ ماندگار کرده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین انصاری با اشاره به ویژگیهای بارز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نبرد و مبارزه در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران رنگ خدایی دارد و بر اساس ایمان و عقیده است که در میدان مبارزه تکلیف الهی را انجام میدهند دیگر ویژگی نیروهای مسلح این است که افرادی هستند اطاعتپذیر از خداوند متعال و رسول خدا و اولیای الهی و تابع ولایت فقیه و اگر بخواهیم اطاعت کامل از ولی فقیه را ببینیم باید آن را در نیروهای نظامی ایران جستجو کنیم.
 
وی در پایان صفت دیگر نیروهای مسلح را همدلی دانست و افزود: وحدت و یکپارچگی نیروهای نظامی ما عاملی است که باعث شده دشمنان از ما هراس داشته باشند.
 
 در این مراسم از زحمات و تلاشهای حجت الاسلام والمسلمین شیردل تقدیر و حجت الاسلام عدالتیزاده به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق منصوب شد.
 

نظر شما
پربیننده ها