محمد خراسانی‌زاده مطرح کرد

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تریبونی برای بی‌تریبون‌ها است/ حضور کشورهای دیگر در نمایشگاه

سخنگوی دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: هر چند ما قائل به جداسازی اصحاب رسانه نیستیم اما این نمایشگاه بستری برای تجمع اصحاب حق رسانه‌ای است.
کد خبر: ۲۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰ - 05August 2014

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تریبونی برای بی‌تریبون‌ها است/ حضور کشورهای دیگر در نمایشگاه

به گزارش دفاع پرس، محمد خراسانیزاده سخنگوی دومین نمایشگاه رسانههای دیجیتال انقلاب اسلامی در نشست خبری این نمایشگاه که پیش از ظهر امروز در خبرگزاری تسنیم برگزار شد، با اعلام خبر برگزاری این نمایشگاه در شهریور ماه سال جاری، گفت: این نمایشگاه تریبونی برای بیتریبونها و بستری برای تجمع اصحاب حق رسانهای است.

وی افزود: در زمستان سال ۹۱ نخستین نمایشگاه رسانههای دیجیتال از ۲۵ بهمن تا ۳ اسفند برگزار شد و آثار خوبی نیز داشت اما متأسفانه برای برگزاری دومین نمایشگاه رسانههای دیجیتال انقلاب اسلامی با مشکلاتی مواجه شدیم.

وی بیان کرد: امسال با توجه به تلاشهای صورت گرفته، دوره دوم این نمایشگاه از یکم تا هفتم شهریورماه در سالن نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار خواهد شد. هر چند ما قائل به جداسازی اصحاب رسانه نیستیم اما میتوان گفت که این نمایشگاه بستری برای تجمع اصحاب حق رسانهای است.

سخنگوی دومین نمایشگاه رسانههای دیجیتال گفت: نمایشگاه در دو بخش اصلی و جانبی خواهد بود که بخش اصلی آن شامل بینالملل، رسانههای بر خط، نشر دیجیتال و بازی و انیمیشن و فناوری اطلاعات و بخشهای جانبی نیز شامل دیجیتال در آیینه هنر، کارگاهها و نشستها، فرصتها و تهدیدها واقعیت افزوده و کودک و نوجوان است که در مجموع حدود ۳۰۰ غرفه خواهیم داشت.

خراسانیزاده اظهار داشت: بخش بین الملل نیز شامل افرادی است که در خارج کشور فعالیتهایی داشتهاند و نیز شرکتهایی که در ایران دارای نماینده هستند. تا به حال نیز از کشورهای مختلفی تقاضا داشتهایم که از جمله این کشورها، فلسطین، بحرین، افغانستان، ترکیه، هند، آذربایجان، ترکمنستان و لبنان و چند کشور دیگر هستند.

وی تأکید کرد: ۲۵ مرداد آخرین مهلت ثبت نام برای متقاضیان حضور در دومین نمایشگاه رسانههای دیجیتال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است و از اواخر همین هفته نیز بررسی ثبت نام شدهها آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: درج عنوان انقلاب اسلامی در کنار نمایشگاه رسانههای دیجیتال به این علت است که این نمایشگاه و آثاری که در آن در معرض بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت نتیجه زحمات افراد و جوششهای مردمی نظیر اتفاقاتی مانند جشنواره مردمی عمار است و در واقع میتوان گفت که این نمایشگاه تریبونی برای بیتریبونها است و استعدادهای نهفتهای شناخته خواهند شد که تا این زمان مکانی برای بروز نداشتهاند.

خراسانیزاده گفت: نهادها و مؤسسات مردم نهاد جبهه انقلاب اسلامی هرکدام در برگزاری این نمایشگاه همکاریهای زیادی با ما داشتند که از مهمترین آنها حزبالله سایبر، مجموعه بازیسازان انقلاب اسلامی و مجموعه فرا میباشد از سازمان سراج، تبلیغات اسلامی و شهرداری خصوصا سازمان فرهنگی هنری تهران نیز به دلیل حمایتهایشان تشکر میکنم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار