جزئیات مراسم تشییع شهید «سید هادی علوی نسب» در نیشابور

به دنبال شهادت حجت‌الاسلام «سید هادی علوی نسب» دهمین مدافع حرم شهرستان «نیشابور»، مراسم وداع، تشییع و تدفین این روحانی شهید روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (امروز و فردا) در شهرهای «نیشابور» و «درود» برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ - 04July 2017
جزئیات مراسم تشییع و تدفین شهید « سید هادی علوی نسب» در دیار حدیث سلسله الذهببه گزارش دفاع پرس از مشهد، در پی شهادت حجت‌الاسلام «سید هادی علوی نسب» از روحانیون شهر نیشابور در نبرد با تروریست های تکفیری در «حلب» سوریه، مراسم وداع با این شهید والامقام شامگاه سه‌شنبه (امشب) از ساعت 20:30 (بعد از نماز مغرب و عشاء) با حضور مردم ولایتمدار نیشابور در مسجد جامع این شهر برگزار می­ شود.

قرار است پیکرپاک و مطهر این شهید گرانقدر، صبح فردا (چهارشنبه) ساعت 8:30 صبح از مقابل مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) تا مسجد جامع نیشابور بر دوش  مردم شهیدپرور نیشابور بدرقه و برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهش شهر درود انتقال ­یابد.

پیکر این شهید والامقام بعد از انتقال به شهر درود، ساعت 11 تشییع و در بهشت سجاد این شهر آرام خواهد گرفت.

خاطرنشان می‌شود، مراسم گرامی‌داشت حجت‌الاسلام شهید «سید هادی علوی نسب» فردا (چهارشنبه) از ساعت 16:30 الی 19:30 و روز پنج‌شنبه از ساعت 8:30 الی 12:00 و 19:30 الی 16:30 در مسجد امیرالمومنین (ع) شهر درود برگزار می‌شود.

همچنین، مجلس بزرگداشت دیگری نیز صبح روز جمعه 16 تیرماه از ساعت 12:00 الی 8:30 در همان مکان مذکور برگزار خواهد شد.

به گزارش دفاع پرس، شهید حجت‌الاسلام «سید هادی علوی نسب» در سال 1359 در درود نیشابور متولد شد. وی جهت تحصیل علوم دینی به شهر قم هجرت کرد. از آن‌جایی که با غیرت علوی خویش تحمل دیدن تعرض به مقدسات و حرم حضرت زینب (س) در کشور سوریه را نداشت عازم سوریه شد که در جریان نبرد با تکفیری‌ها شهد شیرین شهادت را نوشید و به خیل شهدای مدافع حرم پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار