با حضور سردار قربانی صورت گرفت؛

رونمایی از کتاب «حسن یوسف»

در مراسم یادواره شهدای تخریب شمال کشور که با محوریت سردار شهید محمدرحیم بردبار در پیر تکیه نارنج باغ نکا برگزار شد، با حضور مردم و مسئولین از کتاب «حسن یوسف» به روایت همسر سردار شهید محمد رحیم بردبار و تمبر یادبود تمبر یادبود فرمانده گردان تخریب لشکر 25 کربلا رونمایی شد.
کد خبر: ۲۴۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۲ - 07July 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، در مراسم یادواره شهدای تخریب شمال کشور که با محوریت سردار شهید محمدرحیم بردبار در پیر تکیه نارنج باغ نکا برگزار شد، با حضور مردم و مسئولین از کتاب  «حسن یوسف» به روایت همسر سردار شهید محمدرحیم بردبار و تمبر یادبود شهید بردبار رونمایی شد.

در این مراسم باشکوه که با حضور پر شور مردم مومن و انقلابی شهرستان نکا و شهرهای اطراف برگزار شد، همرزمان و دوستان شهید بردبار نیز حضور داشتند.

همچنین حضور مسئولین کشوری و لشکری، فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا بر عظمت این مراسم افزود.

بر اساس این گزارش حضرت آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، حجت الاسلام میر احمدی امام جمعه گلوگاه، مدیر عامل شرکت گاز استان و مدیران ادارت این شهرستان و شهرهای استان از چهره های مسئول استانی که در این مراسم حضور پیدا کردند.

 در ابتدای این مراسم جعفر احمدی فرماندار نکا ضمن خیر مقدم به مهمانان و خانواده شهیدانی که از استانهای و شهرستانهای دیگر به یادواره آمده بودند به خصوص خانواده شهدای تخریب، گفت: شهدای تخریب از شهامت بیشتری برخوردار بودند آنها خودشان را هر لحظه برای شهادت آماده می کردند و چون بیشتر عملیات آنها شبانه بود کمتر تصاویری از آنها به ثبت رسید بنابراین این شهدا مظلوم ترند.

همچنین سردار مرتضی قربانی با اشاره به رشادتهای شهدای مازندران در جنگ به ویژه شهیدان طوسی و بردبار اظهار داشت: عشق و علاقه و ولایت پذیری و ایمان در بچه ها باعث شد تا با کمک خداوند پیروزیهایی را در جنگ کسب کنیم.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش به بیان خاطراتی از جنگ و عملیات بازپس گیری مهران  پرداخت و از فداکاریهای شهدا گفت.

سردار قربانی همچنین ابراز امیدواری کرد حضور و برپایی یادواره شهدا باعث  شفاعت شهدا در روز قیامت شود و افزود: کسی بخواهد از جایگاه شهید سوء استفاده و به شهدا خیانت کند سیلی محکمی از شهیدان خواهد خورد.

یادآور می شود در پایان این مراسم کتاب «حسن یوسف» که با گفت و گوی سید حسین ولی پور زرومی و نویسندگی زینب بابکی به چاپ رسید در میان مدعوین توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار