در نامه‌های جداگانه؛

روحانی 6 لایحه دولت را برای طی تشریفات قانون تقدیم لاریجانی کرد

رئیس‌جمهور در نامه‌های جداگانه‌ای به رئیس مجلس 6 لایحه مصوب هیئت وزیران را برای طی تشریفات قانونی تقدیم کرد.
کد خبر: ۲۴۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹ - 10July 2017
روحانی 6 لایحه دولت را برای طی تشریفات قانون تقدیم لاریجانی کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجت‌الاسلام «حسن روحانی» رئیس‌جمهور کشورمان در نامه‌های جداگانه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی 6 لایحه مصوب هیئت وزیران را برای طی تشریفات قانونی تقدیم کرد.

در نامه‌های جداگانه روحانی به رئیس مجلس شورای اسلامی در ارسال این لوایح آمده است:

لایحه «موافقت‌نامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق» که به پیشنهاد وزارت جهادکشاورزی در جلسه 25 مهر 1395 هیئت وزیران به تصویب رسیده است، برای طی تشریفات قانونی به پیوست تقدیم می‌شود.

همچنین لایحه «عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در برنامه اندازه‌شناسی آسیا اقیانوسیه» که به پیشنهاد سازمان ملی استاندارد ایران در جلسه 3 خرداد 1396 هیئت وزیران به تصویب رسیده است، برای طی تشریفات قانونی به پیوست تقدیم می‌شود.

لایحه «موافقت‌نامه همکاری و کمک متقابل اداری در موضوعات گمرکی بین گمرک جمهوری اسلامی ایران و اداره کل گمرک جمهوری سوسیالیستی ویتنام» که به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی در جلسه 12 تیر 1395 هیئت وزیران به تصویب رسیده است، جهت طی تشریفات قانونی به پیوست تقدیم می‌شود.

لایحه «عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در شرکت بین‌­المللی نقدینگی اسلامی» که به پیشنهاد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در جلسه 24 اردیبهشت 1396 هیئت وزیران به تصویب رسیده است، برای طی تشریفات قانونی به پیوست تقدیم می‌شود.

لایحه «موافقت‌نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان راجع به همکاری در زمینه پیشگیری، محدودسازی و کاهش پیامدهای شرایط اضطراری» که به پیشنهاد وزارت کشور در جلسه 14 اردیبهشت 1396 هیئت وزیران به تصویب رسیده است، برای طی تشریفات قانونی به پیوست تقدیم می‌شود.

لایحه «موافقت‌نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری خلق چین در خصوص همکاری در زمینه بهداشت و قرنطینه دامی» که به پیشنهاد وزارت جهادکشاورزی در جلسه 16 آبان 1395 هیئت وزیران به تصویب رسیده است، برای طی تشریفات قانونی به پیوست تقدیم می‌شود.

حسن روحانی

رئیس‌جمهور

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها