مدیر هنری و امور سینمایی دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

راهیابی آثار هنرمندان مازندرانی به جشنواره فانوس

مدیر هنری و امور سینمایی دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به ارسال 12 اثر از هنرمندان مازندرانی به جشنواره فانوس گفت: از صاحبان دو اثر تجلیل به عمل خواهد آمد.
کد خبر: ۲۴۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶ - 11July 2017
راهیابی آثار هنرمندان مازندرانی به جشنواره فانوسگلی کهنسال مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس مستقر در محل برگزاری جشنواره فانوس اظهار داشت: این جشنواره که شامل آثار تولیدی، مشارکتی و حمایتی در حوزه دفاع مقدس هنری در حوزه دفاع مقدس می پردازد.

وی با بیان اینکه تعداد 12 اثر از استان مازندران به این جشواره ارسال شد، افزود: از بین این آثار 4 اثر به مرحله نهایی راه یافت.

کهنسال خاطرنشان ساخت: قرار است از صاحبان دو اثر به عنوان آثار برگزیده از هنرمندان مازندران در این جشنواره تقدیر به عمل آید.

این مسوول ادامه داد: مازندران در بخش های فیلم مستند، عکس، کلیپ، تئاتر و فیلمنامه آثار به این جشنواره ارسال کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه این جشنواره به برکت شهدا برگزار می شود، بیان کرد: قرار است از تعدادی از خانواده های معظم شهدای استان نیز تقدیر شود.

کهنسال تجلیل از هنرمند عکاس دفاع مقدس استان را یکی از برنامه های این جشنواره دانست و گفت: این هنرمند عکاس در طی هشت سال دفاع مقدس قریب به هفت هزار عکس تهیه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار