پیشکسوت دفاع مقدس:

سلاح تبلیغات در میدان‌های جنگ برنده‌تر و تاثیرگذارتر است

یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس با بیان اینکه تبلیغات یار اصلی رزمندگان در جبهه بود گفت: سلاح تبلیغات در میدان‌های جنگ برنده‌تر و تاثیرگذارتر است.
کد خبر: ۲۴۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ - 12July 2017

تبلیغات یار اصلی رزمندگان در جبهه بودسرهنگ بازنشسته جمشید علی‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در شهرکرد پیرامون نقش تبلیغات در دفاع مقدس، با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: سلاح تبلیغات در میدان‌های جنگ برنده‌تر و تاثیرگذارتر است.

این یادگار دفاع مقدس افزود: ما در دفاع مقدس بر اساس باورهای دینی و اسلامی می‌جنگیدیم و معنویت چاشنی کار ما بود و آن باورها و ارزش‌های دینی، به خصوص در  شب‌های عملیات و حتی قبل از عملیات توسط بچه‌های تبلیغات دوچندان می‌شد.

علی‌بابایی خاطرنشان کرد: از لحاظ روحیه معنوی و شارژ روحی که لازمه کار موتور محرک ما برای عملیات بود، این بچه‌های تبلیغات بودند که مسئولیت و مأموریت این کار را داشتند و رزمندگان را برای جان‌فشانی و برای خلق حماسه آماده رزم می‌کردند.

این یادگار و فرمانده دوران دفاع مقدس، تبلیغات را رابط بین عقبه جبهه با خط مقدم جبهه دانست و اضافه کرد: تبلیغات یار اصلی رزمندگان در جبهه بود و هنگامی که رزمندگان در میدان جنگ می‌جنگیدند و مبارزه می‌کردند، بچه‌های تبلیغات بودند که از همه جهات همچون برگزاری نمازجماعت‌ها، دعاها، زیارت عاشوراها و الی آخر، بر پا می‌کردند و در کنار رزمندگان نقش نیروی رزمی را نیز ایفا می‌کردند.

علی‌بابایی بیان داشت: به هرحال بچه‌های تبلیغات واقعاً نقش بی‌بدیل و بی‌نظیر و آنچنان تاثیرگذاری در طول دفاع مقدس داشتند که زبان از بیان آن عاجز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار