مدیرکل دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بنیاد شهید:

فرهنگ ایثار و شهادت زیربنای امنیت و اقتدار کشور است

محمدحسین کاویانی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت زیربنای امنیت و اقتدار کشور است. همه اقشار جامعه بر حفظ فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان زیرساخت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی اتفاق نظر دارند.
کد خبر: ۲۴۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ - 15July 2017
فرهنگ ایثار و شهادت زیربنای امنیت و اقتدار کشور استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محمدحسین کاویانی مدیرکل دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بنیاد شهید کشور ظهر شنبه در جلسه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز بیش از هر زمانی به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم.

کاویانی بیان داشت: فرهنگ ایثار و شهادت برآمده از سرمایه اجتماعی و نگه دارنده آن است و این فرهنگ یک سرمایه اجتماعی است.

کاویانی گفت: این فرهنگ غنی محور وفاق و وحدت بین مردم است.

کاویانی بر مردمی کردن فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

مدیرکل دبیرخانه شورای عالی ترویج وتوسعه فرهنگ ایثار و شهادت بنیاد شهید کشور تولید محتوای مناسب و مستند سازی و تولید دانش از تجربیات دفاع مقدس را لازم دانست.

وی با اشاره به موضوع تولید و اشتغال اظهار کرد: نگه داشتن سرمایه ها و توسعه تولید و اشتغال بزرگترین رکن فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت  بنیاد شهید کشور گفت: فرهنگ ایثار و شهادت به مقابله با فرهنگ استکباری حاکم بر دنیا می پردازد.

کاویانی تصریح کرد: بزرگترین هنر این است که سنگر فرهنگ ایثار و شهادت خالی نماند و این سنگر نباید در کمبود اعتبارات خالی بماند و حفظ این فرهنگ ضروری است.

وی اظهار داشت: عفت، استقامت، دگرخواهی و اصل خدمت به جامعه از ارکان مهم فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل دبیرخانه شورای عالی ترویج وتوسعه فرهنگ ایثار و شهادت کشور گفت: جریان سازی در زمینه ترویج فرهنگ ایثارو شهادت در استان ها لازم است.

کاویانی بر پایش و رصد تولیدات فرهنگی استان ها تاکید کرد.

کاویانی گفت: تولید فرهنگی به جای مصرف فرهنگی نیز در استان ها ضرورت دارد.

وی با تاکید بر جریان شناسی بیان داشت: ما با جریان فرهنگی روبه رو هستیم نه اتفاق فرهنگی و مقابله با جریان سازی دشمنان و تهاجم فرهنگی دشمن لازم است.

کاویانی گفت: همه اقشار جامعه بر حفظ فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان زیرساخت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی اتفاق نظر دارند.

 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار