اختصاصی دفاع پرس؛

تشییع 3 شهید گمنام دفاع مقدس در «بلده» نور

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکرهای پاک و مطهر سه شهید گمنام 17، 25 و 26 ساله صبح فردا (پنجشنبه) در شهر «بلده» نور تشییع می‌شوند.
کد خبر: ۲۴۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ - 19July 2017
تشییع 3 شهید گمنام دفاع مقدس در «بلده» نوربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکرهای پاک و مطهر سه شهید گمنام 17، 25 و 26 ساله صبح فردا (پنج‌شنبه) در بلده نور تشییع می‌شوند.

این شهدا که مربوط به عملیات‌های بدر، کربلای 4 و خیبر هستند قرار است ساعت 15 بعد از ظهر فردا (پنج‌شنبه) در شهر بلده برگزار شود.

همچنین آئین وداع با پیکر پاک این شهیدان ساعت 10 صبح امروز در مسجد صاحب‌الزمان (عج) ایزدشهر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

پیکر مطهر این سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز (چهارشنبه) برای اجرای برنامه ویژه استقبال، وداع و تدفین به شهر بلده منتقل می‌شوند.

همچنین برنامه‌های ویژه وداع با شهدای گمنام طی امشب و صبح فردا (پنجشنبه) در 9 روستا و مسجد جامع شهر بلده برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود آئین وداع عمومی همراه با برنامه سخنرانی و مداحی با پیکر پاک این سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس ساعت 8:30 صبح سه‌شنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان نور در ساحل جنب راهنمایی و رانندگی برگزار شد و پس از آن پیکرهای پاک یکی از این شهدا برای برگزاری آئین وداع مردم شهرستان محمودآباد به این شهر منتقل و برنامه ویژه‌ای در این شهرستان برگزار شد.

همچنین پیکر پاک یکی دیگر از این شهدا نیز به شهرستان نوشهر منتقل شد و آئین وداع با این شهید نیز سه‌شنبه شب با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع نوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار