رحمتی با بیان اینکه طرحهای کمپین دهه کرامت همزمان با ایام این دهه علاوه بر تهران در سراسر کشور هم اکران خواهند شد، ادامه داد: برای برگزاری این کمپین روایتهای مذهبی فراوانی مورد بررسی سندی قرار گرفته است، که از بین اینها، روایاتی که نزدیکی بیشتری با خانوادههای امروزی و زندگی مدرن داشتهاند انتخاب شده و در قالب طرحهای گرافیکی و کاریکاتور در سازهای تبلیغی اکران خواهند شد.
وی با اشاره به موضوع کمپین تبلیغاتی دهه کرامت با عنوان«در شادی اهل بیت شاد باشیم»، افزود: این کمپین با هدف تعییر رفتار وترویج سبک زندگی اسلامی به مناسبت دهه کرامت و در آستانه ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، ولادت حضرت علی بن موسی الرضا رضا(ع) و همچنین بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ وروز ملی تجلیل از امامزادگان برگزار خواهد شد و تا پایان این دهه نیز ادامه دارد.
مدیر کل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه، با هدف بالابردن جذابیت آثار، برداشتهایی را از کلام امام رضا(ع)،در قالب هنر ؛گرافیک وکاریکاتور استفاده شده است تصریح کرد: این کار به علت استفاده بیشتر و برقراری ارتباط راحتتر با بیانات امام رضا(ع) انجام شده است تا در نهایت جامعه امروز بتواند بهترین استفاده را از فرمایشات امام معصوم ببرد.
وی گفت: موفقیتی که در برگزاری این کمپینها دیده میشود بهعلت همافزایی سازمانها و دستگاههای فرهنگی کشور است؛ همین موارد باعث خواهد شد از موازی کاری و اسراف در هزینههای فعالیتهای فرهنگی و مذهبی به حد چشمگیری کاسته شود.
رحمتی تاکید کرد :کمپین تبلیغاتی دهه کرامت با عنوان«در شادی اهل بیت شاد باشیم » با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه ؛ شهرداری تهران و آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(سلامالله علیها) روز دوشنبه در آستانه دهه کرامت و روز ملی تجلیل از امامزادگان » رونمایی و در ایام دهه کرامت در سطح کشور اکران می شود .
براین اساس مراسم رونمایی از این کمپین ملی روز دوشنبه ۲ مردادماه با حضور حجتالاسلاموالمسلمین محمدی نماینده ولیفقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، جمعی از مسئولان کشور و شهرداری تهران در امامزاده صالح(ع) برگزار میشود.