مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان:

ساماندهی قبور گلستان شهدای اصفهان با اجازه کتبی از خانواده شهدا انجام می‌گیرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با تکذیب خبر یکسان‌سازی قبور شهدا گفت: طرح ساماندهی قبور شهدا با نظرخواهی از خانواده شهدا و اخذ اجازه کتبی از آن‌ها اجرا می‌شود و وضعیت گلستان شهدا هیچ تغییری با سابق نخواهد کرد.
کد خبر: ۲۴۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ - 23July 2017
ساماندهی قبور گلستان شهدای اصفهان با اجازه کتبی از خانواده شهدا انجام می‌گیردبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، داریوش وکیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان پیرامون انتشار برخی اخبار مبنی بر یکسان سازی قبور شهدا در گلستان شهدای اصفهان اظهار داشت: انتشار خبر یکسان سازی قبور شهدا شائبه‌ای بیش نیست.

وی افزود: ضمن عرض تشکر از مردم شهید پرور اصفهان به خاطر حساسیتی که نسبت به این مسئله دارند اما اجرای طرح ساماندهی قبور شهدا در گلستان شهدا به علل مختلف صورت می‌گیرد اما یکسان سازی قبور درکار نیست.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در ارتباط با وضعیت ساماندهی قطعات گفت: برخی قطعات گلستان شهدا به خاطر فرو نشست زمین و پوسیدگی و شکستگی بعضی از سنگ قبور شهدا به خاطر برودت سرما و گرما، ساماندهی می‌شود اما وضعیت ظاهری آن هیچ تغییری با قبل نخواهد کرد.

وی در ارتباط با وجود سنگ نوشته‌های قبور تاکید کرد: نوشتار روی سنگ قبر شهدا همین نوشتار و سنگ قبر هم اگر نشکسته باشد همین سنگ قبر خواهد بود حتی قاب بالای سر مزار شهید هم تغییر نمی‌کند اگر هم تغییری در این زمینه رخ داده به این علت است که برخی قاب‌ها دچار پوسیدگی شده بودند که آن‌ها را عوض کردیم.

وکیلی با تکذیب خبر یکسان سازی قبور شهدا در گلستان شهدای اصفهان بیان کرد: وضعیت گلستان شهدا هیچ تغییری با سابق نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: این طرح با نظرخواهی  ازخانواده شهدا انجام گرفته و برای اجرای آن اجازه کتبی از خانواده شهدا گرفته شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: این طرح از سال گذشته در برخی قطعات انجام شده که همگی در جهت ساماندهی قطعات است.

وی تصریح کرد: درحال حاضر قطعه شهدای دارخویین با نظر خانواده شهدا برای ساماندهی بسته شده و جهت اطلاع شهروندان نیز بنر اطلاع‌رسانی در آن مکان نصب شده است.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها