سردار صفاری در مراسم گرامی‌داشت شهید شوشتری:

حقوق بشر غربی‌ها ضد اسلام است/ انقلاب اسلامی برای زیاده‌خواهی برخی‌ها به وجود نیامد

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: حقوق بشری که توسط غربی‌ها نوشته شده و ملت‌ها را مجبور به رعایت آن می‌کنند، برای رعایت حقوق بشر غربی است نه حقوق بشر اسلامی، چون این حقوق بشر ضد اسلام است.
کد خبر: ۲۴۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰ - 23July 2017
حقوق بشر غربی‌ها ضد اسلام است/ انقلاب اسلامی برای زیاده‌خواهی برخی‌ها به وجود نیامدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «مرتضی صفاری» فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در مراسم گرامی‌داشت شهید شوشتری که عصر امروز یکشنبه یکم مردادماه در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای این بوجود آمد تا مشکلات عدیده کشور بویژه در مسائل عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را مرتفع کنیم، نه اینکه آقا زاده‌ها شکل بگیرند و حقوق‌های نجومی قانونی شود؛ این در حالی است که برای تحقق این اهداف انقلاب شهدای گرانقدری را هم تقدیم کردیم.
 
وی افزود: اهداف شهدا این بود که اهداف متعالی انقلاب زمینه‌سازی برای ظهور حضرت حجت(ع) شود و زندگی ما بر اساس سبک ایرانی اسلامی باشد، زیرا در دوران ستم شاهی فساد به اوج رسیده بود و کاباره‌ها، کنسرت‌های موسیقی مبتذل، شراب‌خواری و اعتیاد فراوان وجود داشت.
 
سردار صفاری تصریح کرد: این‌ها در حالی است که اکنون تولید و توزیع و قاچاق مشروبات الکلی، کنسرت‌های مشترک را در کشور شاهدیم؛ باز بودن فضای سایبری در جنگ نرمی که دشمن بعد از جنگ سخت علیه ما آغاز کرده جامعه را تهدید می‌کند، البته مسائل و مشکلات اقتصادی هم جای خود دارد.
 
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: اهداف شهدا حاکم شدن کلمه الله بود، اما برخی‌ها با وجود آن که لباس روحانیت و پیغمبر را بر تن دارند، مسیر حرکتی‌شان، مسیر غرب است؛ این افراد معتقد به حاکمیت انسان بر انسان هستند در صورتی که اسلام می‌گوید حاکمیت احکام الهی بر انسان؛ موضوعی که شهدا هم برای تحقق آن جان خود را فدا کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: حقوق بشری که توسط غربی‌ها نوشته شده و ملت‌ها را مجبور به رعایت آن می‌کنند، برای رعایت حقوق بشر غربی است نه حقوق بشر اسلامی، چون این حقوق بشر ضد اسلام است؛ به همین خاطر همه باید این را بدانند.

سردار صفاری عنوان کرد: شهدا دوران ستم‌شاهی را کنار زدند تا فضای روحانی در کشور حاکم شود، لذا باید به این موضوع بیشتر بپردازیم چون شهدا دغدغه دین داشتند و خواهان جاری شدن سبک زندگی ایرانی اسلامی و عدالت در جامعه بودند. البته قوانین اسلامی خوبی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان به تصویب شده، اما اجرا نمی‌شوند چون عده‌ای که دارای تحصیلات و مدرک غربی دارند سخت شان است تا این قوانین اجرایی شوند.

انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار