حجت الاسلام محمدحسنی:

نیاز جوان‌ها در عرصه فضای مجازی باید با تولیدات داخلی تامین شود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن تاکید بر ساخت و طراحی بازی‌های رایانه‌ای برای نسل جوان گفت: نیاز جوان‌ها در عرصه فضای مجازی باید با تولیدات داخلی تامین شود.
کد خبر: ۲۴۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ - 24July 2017
نیاز جوان‌ها در عرصه فضای مجازی باید با تولیدات داخلی تامین شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم رونمایی از نسخه تلفن همراه بازی «مبارزه در خلیج عدن 2» که پیش از ظهر امروز در نمایشگاه الکامپ 96 برگزار شد، ضمن تقدیر از ساخت و طراحی این بازی، اظهار داشت: انجام اینگونه فعالیت‌ها به مثابه کاری انقلابی و جهادی است.

وی با اشاره به توانمندی‌های جوانان این مرزو بوم اظهار داشت: جوانان این مرز و بوم تاکنون کارهای بسیار بزرگ‌تر و پیچیده‌تری نسبت به ساخت و طراحی بازی‌های رایانه‌ای انجام دادند و فعالیت و خلاقیت در این زمینه با کمی تلاش و ممارست می‌تواند به نتیجه مطلوب برسد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه نسل جوان ما نیازمند ساخت و طراحی انواع بازی‌ها سنتی و مدرن رایانه‌ای است، افزود: اگر ما در این عرصه وارد نشویم و کار نکنیم بی شک بیگانه وارد خواهد شد و جوانان ما را به بازی خواهد گرفت. لذا باید خودمان برای خودمان بازی درست کنیم تا در ذیل آن جوانانمان را با حقایق آشنا سازیم.

وی تصریح کرد: حضور در این عرصه یک ضرورت انقلابی، اسلامی، دینی و ملی است که باید نسبت به آن اهتمام شود.
 
 انتهای پیام/ 221
 
نظر شما
پربیننده ها